Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@10:12:13 GMT

آزادگان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۰۴۶

آزادگان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

آزادگان سرافراز چهارمحال و بختیاری در آئینی همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود پرستوهای مهاجر به میهن اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شب گذشته (شنبه ۲۶ مرداد) در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد گفت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون فداکاری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان کشور در هشت سال دفاع مقدس است و در همین راستا باید تا می توان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تبیین و زنده نگاه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به هجمه های دشمن علیه انقلاب اسلامی، افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده اما با همراهی مردمی، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و یاری خداوند هیچ یک از این توطئه ها اهداف شوم دشمن را محقق نکرده است.

 

وی افزود: آزادگان سرافراز کشور و استان نیز همانند سایر رزمندگان در دفاع از خاک کشور قهرمانانه عمل کردند و باید تا می توان در بزرگداشت مقام این بزرگ مردان برنامه اجرا کرد.

 

عباسی شکل گیری انقلاب اسلامی را تداوم بخش نهضت عاشورا دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با الگوگیری از حماسه عاشورا به جبهه های حق علیه باطل رفتند و همین عامل رمز پیروزی کشور شد.

 

براساس این گزارش در ادامه «فریبرز نجفی» اظهار داشت: این استان ۲ هزار و ۴۴۰ شهید، هفت هزار و ۲۵۳ جانباز و ۵۰۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۷۰ هزار رزمنده از استان در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، تصریح کرد: از مجموع آزادگان استان تاکنون ۱۶ نفر به جمع شهدای استان پیوسته اند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد عید غدیر گلپایگان خطبه نماز جمعه اردبیل غدیر روزنامه دهه ولایت و امامت امام جمعه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود