Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:07:07 GMT

۱۰ هزار تن شکر برای مصرف مردم استان مرکزی عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۱۳۶

۱۰ هزار تن شکر برای مصرف مردم استان مرکزی عرضه شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نعمتی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در حال حاضر ۵ هزار تن شکر توزیع شده که سه هزار تن آن بین اصناف و دو هزار تن بین خانوارها توزیع شده و فروشگاه ها و مراکز عرضه در حال عرضه شکر هستند.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه مراکز توزیع شکر عنوان کردند که توزیع شکر با خریداری همراه نیست، گفت: بر این اساس درصدد هستیم عرضه شکر به صورت بسته بندی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه های پاییزه در استان عنوان کرد: در این راستا اتاق اصناف باید با همکاری شرکت نمایشگاه ها و اتحادیه های مربوطه، لوازم التحریر، پوشاک مدارس و ... را تهیه و برای برگزاری این نمایشگاه اقدام کنند و محصولات را با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد و با نظارت عالیه سازمان صمت عرضه کنند.

وی در خصوص قیمت مرغ در استان گفت: بر اساس ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ کیلویی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شده بود که مرغداران برای عرضه مرغ با این قیمت مقاومت کردند، در این راستا جلوگیری از خروج مرغ زنده و گوشت مرغ بدون مجوز دامپزشکی از استان مصوب شد و نیروی انتظامی نیز بایستی در این خصوص همکاری کند.

نعمتی افزود: از شرکت پشتیبانی امور دام انتظار می رود با بررسی های لازم در صورت امکان برای توزیع گوشت مرغ منجمد اقدام کند. نهاده های مرغداران با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان تهیه می شود و تولید کنندگان گوشت مرغ باید تولیدات خود را با قیمت مصوب به مردم عرضه کنند.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: هر سال با توجه به شروع فصل گرما امکان تولید گوشت مرغ برای استان هایی مانند خوزستان، بوشهر و هرمزگان وجود ندارد و به این ترتیب بهره وری و بازدهی تولید گوشت مرغ کاهش می یابد و میزان تلفات مرغ نیز افزایش پیدا می کند.

وی افزود: برگزاری مراسم هایی چون جشن های عروسی و ورود حجاج این تقاضا را تشدید کرده است در نتیجه این مقدار تقاضای بیشتر از عرضه، افزایش قیمت ها را در پی داشته، اما پس از گذشت زمان قیمت ها تعدیل می شود و در صدد آن هستیم  که بتوان این موضوع را کنترل کرد.

کد خبر 4695164

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار استانداری مرکزی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • این ویتامین‌ها را بخورید و لاغر بمانید
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟