Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اعلام آمادگی گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جهت برگزاری جشنواره ملی موشن گرافیک «آیات»، خبرداد.

وی با اشاره به این‌که طرح اولیه برگزاری جشنواره ملی موشن گرافیک آیات در استان لرستان به ادار‌ه‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است، ادامه داد: درصورت موافقت با طرح دبیرخانه جشنواره تشکیل و بلافاصله پوستر و فراخوان تهیه و پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تأکید کرد: در صورت موافقت اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ورارشاد اسلامی با طرح پیشنهادی استان لرستان جهت برگزاری این جشنواره در لرستان، پوستر و فراخوان آن شهریورماه پخش خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی جشنواره ملی آیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل