Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:34:50 GMT

تمامی سرقت‌های انجام شده در پارس‌آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۱۴۹۱

تمامی سرقت‌های انجام شده در پارس‌آباد کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ "حسین بهمنی" روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی منطقه و همکاری  بسیار خوب مردم در سال جاری تمامی سرقت ها کشف و 108نفر سارق در این ارتباط دستگیر شده‌اند.

وی همچنین از کشف ۱۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارخانه‌های پنبه پاک‌کنی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس پس از دریافت گزارش‌های مردمی و بررسی‌های تخصصی و میدانی و تایید صحت خبر، با هماهنگی قضائی در محل حاضر و در بازرسی از کارخانه ۱۱۸ دستگاه ماینر فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی را کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم، هنجارشکنان و مخلان آسایش عمومی را از اولویت‌های کار پلیس اعلام و بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه و آرامش شهروندان و نیز به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و ارتقای امنیت، با تمام توان و بدون هیچ مسامحه و مماشاتی با مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان به طور جدی برخورد می‌کند.

او با بیان اینکه امنیت در این شهرستان حاکم است، ادامه داد: امنیت پایدار حاکم در این خطه مرزی به واسطه تلاش و حمایت جدی دادستان، فرماندار و نیز زحمات شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و همچنین همکاری و مشارکت مردم شهرستان برقرار شده است.

بهمنی  با قدردانی از تلاش و حمایت‌های جدی دادستان و فرماندار و همراهی مردم این شهرستان با نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت اظهار داشت: توسعه، پیشرفت و رونق در حوزه ها و زمینه های مختلف، بدون استقرار نظم و امنیت در جامعه محقق نمی‌شود.

او با بیان اینکه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت مطلوب، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از مردم خواست ، انتقادها، پیشنهادها یا تقدیر و شکایت خود از عملکرد پلیس را نیز به دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان وافع است.

6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال