Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش یکی از شهروندان تهرانی با حضور در پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین‌شهر در استان اصفهان شکایتی را مطرح کرد مبنی براین‌که یک خانواده ساکن در شهرستان شاهین‌شهر از طریق فالگیری و رمالی وی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده‌اند.

شاکی به افسر تحقیق گفت: حدود یک سال پیش از طریق یکی از دوستانم با خانواده‌ای که ادعای حل مشکلات افراد را از طریق ارتباط با جن‌ها داشتند، آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها مدعی بودند می‌توانند جن‌گیری کنند و با کمک آن‌ها مشکلات را حل می‌کنند.

در این مدت برای حل مشکلاتم و دریافت نسخه‌های خوشبختی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول به حسابشان واریز کردم. علاوه براین پول‌ها، طلا و جواهر به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان را به این خانواده رمال تحویل دادم، اما نه تنها مشکلاتم حل نشد، بلکه روزبه‌روز مشکلاتم بیشتر شد و زندگی‌ام در حال نابودی بود. آن‌ها فریبم داده و از من کلاهبرداری کردند.

بیشتر بخوانید: جلسه جن‌گیری با وارد شدن جن به بدن یکی از حضار به هم خورد + فیلم

پرونده‌ای در این‌باره تشکیل و تحقیقات پلیسی برای شناسایی ودستگیری متهمان که یک زن و دو فرزند دختر و پسر او بودند، آغاز شد. آن‌ها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتندو دو روز پیش بازداشت شدند. در بازرسی از خانه متهمان آلات و ادوات رمالی و فالگیری کشف شد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این‌باره گفت: اعضای این باند خانوادگی در جریان تحقیقات پلیسی گفتند ادعای ارتباط آنهابا اجنه از اساس دروغ بوده و فقط سعی می‌کردند به وسیله فال گرفتن، نوشتن نسخه‌های خوشبختی و مواردی که در کتاب‌های مربوط به رمالی بوده، فرد شاکی را فریب داده و هر بار به بهانه‌های مختلف پول و طلا از وی بگیرند و با این ترفند حدود چهار میلیارد تومان از وی کلاهبرداری کرده‌اند. با اعتراف متهمان آن‌ها روانه زندان شدند. تحقیقات از آن‌ها برای رازگشایی از جرایمشان ادامه دارد.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

کلاهبرداری ۴ میلیاردی خانواده جن‌گیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

سرهنگ کارآگاه حسینی ادامه داد: به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی