Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:28:51 GMT

تلاش استکبار جهانی توقف حرکت روبه‌جلو ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۰۷۵

تلاش استکبار جهانی توقف حرکت روبه‌جلو ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح یکشنبه در نشست بصیرتی ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخت و اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه ماست و موجب برکات فراوانی برای آیندگان خواهد بود و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ندای ولی فقیه زمان خود لبیک واقعی گفتند و از همه تعلقات دنیایی رستند تا توانستند به این مقام و قرب الهی دست یابند.

اعلمی‌نژاد با اشاره به تلاش دشمنان برای بدبین کردن جوانان و نوجوانان به نظام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی، یادآور شد: امروز لازم است روشنگری و بصیرت‌افزایی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا جوانان ما بتوانند در برای هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

مسئول نمایندگی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، ادامه داد: در دوران آخرالزمان باید بیشتر به شهدا متوسل شویم تا از بلاها و فتنه‌های عظیم این دوران در امان باشیم.

وی خون شهدای دوران دفاع مقدس را امتداد خون شهدای کربلا دانست و ابراز کرد: محور زندگی شهدای کربلا، خداوند بود، کار، رفتار، سخن گفتن و اسلام آنها خدایی بود.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه شهدا رسالتی بر عهده ما گذاشتند که راه آنان ابتر نماند، گفت: همه ما باید علت اینکه خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلاست را الگوی خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: انتظار شهدا این بود که نگذاریم این انقلاب که ثمره خون آن‌هاست در اثر مکر دشمن و القائات آن‌ها نظام تضعیف شود و با توجه به مشکلات باید به خواست شهدا توجه کنیم و این دستاوردها را حفظ کنیم و نگهبان راه آن‌ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است و امروز قشرهای مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی تاکید کرد: از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت‌پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.

اعلمی‌نژاد تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به رهبری آمریکا از هیچ تلاشی برای متوقف کردن حرکت روبه جلوی ملت ایران فروگذار نمی‌کند اما همانند دوران سراسر حماسه دفاع مقدس این ملت ایران است که سربلند و پیروز خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ما نتوانسته‌ایم فرمایشات حضرت امام(ره) را در برخی عرصه‌ها به خوبی برای جامعه الگوسازی کنیم، گفت: دشمن توانست برعکس فرمایشات حضرت امام(ره) از طریق فضای مجازی وارد شده و سبک زندگی غربی را برای جوانان و خصوصا زنان جامعه اسلامی الگوسازی کند.

کد خبر 4695250

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه امام صادق بوشهر روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه و همزمان با شب شهادت امام صادق (ع)، یادواره شهدای طلبه و روحانی زرین دشت با حضور حجت الاسلام دروند پور امام جمعه شهرستان زرین دشت، مسؤولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور زریندشت در مرکز حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی امام جمعه زرین دشت در سخنان کوتاهی ضمن تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام گفت: هر کسی قدمی برای فرزندان حضرت زهرا بردارد خود بی بی دو عالم اجر او را می‌دهد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای طلاب و روحانی شهرستان زرین دشت، ابراز کرد: حوزه علمیه متعلق به تک تک آحاد مردم زرین دشت و درب آن به روی همه گشوده است.

حجت الاسلام دروندپور بر لزوم حفظ و نگهداری حوزه علمیه این شهرستان با جذب نوجوانان مشتاق و مستعد تاکید کرد و بیان داشت: این مدرسه علمیه ظرفیت پذیرش هر چه بیشتر طلاب برای سربازی امام زمان دارد.

دلجویی و تجلیل از خانواده‌های شهدای روحانی با اهدای لوح و همچنین مراسم نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای روحانی زرین دشت بود که انجام شد.

در این آئین معنوی حجت الاسلام گودرزی رئیس مرکز حوزه‌های علمیه شهرستان نورآباد نیز به عنوان سخنران این یادواره به روایت خاطراتی از جانفشانی‌های شهدا و صبوری پدران و مادران شهدا سخن گفت و بیان کرد: شهدای روحانی را ترجمان واقعی عمل به‌منویات ولی فقیه بودند.‌


وی با اشاره به کارنامه درخشان شهدای روحانی بیان کرد: این شهدا از بدنه همین مردم بودند که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل علاوه بر اقدامات رزمی و تبلیغی به تبیین حقانیت دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی و شکل دادن معنویت در جبهه می‌پرداختند.

شهرستان زرین دشت در طول جنگ تحمیلی ۶ شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام به تنهایی سند افتخار دیار حضرت آیت الله نسابه (ره) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید ولی ملک حسینی، شهید محمدعلی سیاره، شهید عبدالرحیم نجفی، شهید علی حسین آشیان، شهید رحمت اله فرهمند و شهید احمدرحیمی شهدای روحانی شهرستان زرین دشت هستند که در لبیک به ندای ولی امر مسلمین با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و راه سرخ شهادت را ادامه دادند.

کد خبر 6096099

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد