Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده در راستای تحقق مطالبات رانندگان اجرای طرح تن – کیلومتر برای محاسبه و پرداخت کرایه حمل به رانندگان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نظر به افزایش هزینه‌های موثر در فعالیت ناوگان از جمله هزینه‌های نگهداری و درخواست‌های مکرر صنوف حمل و نقل جاده‌ای با توجه به مصوبه ابلاغی کمیته راهبردی حمل ونقل کالا، نرخ شاخص تن – کیلومتر بروزرسانی گردید.

طحان ابراز داشت: جلسات متعددی با صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان بمنظور بحث وبررسی نحوه بروزرسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر ویژه ناوگان حمل کالا با درنظرگرفتن تمامی تمهیدات و ملاحظات استانی تشکیل شده است.

شایان ذکر است: ۸۶ شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا در استان فعال بوده و بیش از ۴۵۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام / م

جزئیات تشکیل جلسات به روز رسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن کیلومتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری از حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد در سال ۱۴۰۲ به سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ میلیون تن از این عدد مربوط به حمل مصالح معدنی و ساختمانی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: آمار فوق نشان می‌دهد که قریب به ۴۰ درصد از کالای حمل شده از مبدأ استان، مربوط به مصالح معدنی است که طبیعتاً این موضوع نشان از حساسیت و اهمیت کنترل مصالح معدنی در استان دارد.

رستگاری خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که تناژ بالایی از مصالح معدنی در استان، خارج از ضوابط قانونی در حال حمل است که این موضوع ضمن تضییع حقوق دولتی، کاهش ایمنی تردد در شبکه جاده‌ای و تخریب شدید رویه راه‌ها را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای، حفظ زیرساخت‌ها و برقراری عدالت، ضروری است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با مجموعه راهداری و پلیس‌راه جهت کنترل حمل محمولات معدنی در استان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد