Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:11:21 GMT

گزینه‌های ریاست شورای شهرکرد برنامه‌ ارائه دهند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۲۴۹

گزینه‌های ریاست شورای شهرکرد برنامه‌ ارائه دهند

به گزارش ایرنا، فرهاد رئیسی دهکردی شامگاه شنبه در یکصد و هشتاد و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه در پیش بودن سومین سال فعالیت شوراهای اسلامی و همچنین پایان دوره یک ساله ریاست کنونی شورای شهرکرد، اعضایی که قصد دارند در سال سوم داوطلب ریاست شوند، بهتر است برنامه‌های خود را تا هفته آینده به صحن علنی شورا ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه‌ها اگر شاخص و برای مدت یک سال آینده ارائه شود سایر اعضای شورای اسلامی شهرکرد بهتر می توانند به آن رای بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تسریع در روند سرمایه‌گذاری طرح‌های مدیریت شهری، یادآور شد: حرکت لاک‌پشتی در سرمایه‌گذاری پاسخگوی نیازهای توسعه‌ای نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: شهرداری باید برای احداث سالن‌های اجتماعات و خدمات‌رسان در آرامستان بهشت رحمت مرکز چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن و براساس یک برنامه زمان‌بندی انجام دهد.

 رئیسی دهکردی تاکید کرد: برگزاری نشست تخصصی بین اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری و شورای اسلامی شهرکرد می‌تواند وضعیت اجرای طرح‌های عمرانی و شهرسازی در مرکز استان را ساماندهی کند.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه و اعلام نتایج فراخوان مربوط به جمع‌آوری زباله‌های شهری شهرکرد افزود: در قرارداد قبلی این مناقصه حدود ۱۰ اشکال وجود داشت که این اشکالات بایستی در قرارداد جدید رفع شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد همچنین کمبود پارکینگ در شهرکرد تصریح کرد: اعضای این شورا با فروش و جریمه مربوط به عدم تامین پارکینگ در ساختمان‌های نوساز مخالفند.

وی یادآور شد: شهرداری شهرکرد باید تامین پارکینگ مورد نیاز در ساختمان‌های نوساز را به عنوان خط قرمز خود قلمداد کند.

رئیسی دهکردی با اشاره به ممنوعیت برپایی چادرهای مسافرتی در بوستان‌های شهرکرد اظهار داشت: مسئولان شورای اسلامی و شهرداری باید در نشستی تخصصی با مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و راه و شهرسازی استان در خصوص مشخص کردن مکانی برای استقرار مسافران ورودی به مرکز استان برنامه‌ریزی و مسئولیت متولی‌گری گردشگری شهری را مشخص کنند.

وی گفت: به منظور کاهش مشکلات عمرانی موجود در سطح شهرکرد راه‌اندازی و فعالیت گروه اورژانس عمرانی شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

رئیسی دهکردی تاکید کرد: در این صورت رضایت‌مندی عمومی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری افزایش و ساماندهی خیابان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری ارتقاء خواهد یافت.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: نیمکت‌هایی برای استراحت شهروندان در آرامستان جدید شهرکرد  پیش‌بینی و نصب شود.

طیبه شریفی تصریح کرد: شرح خدمات کامل برای احداث و راه‌اندازی سالن‌های اجتماعات و خدماتی در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد تعیین و فراخوان آن هر چه سریع‌تر از سوی شهرداری برگزار شود.

وی افزود: تسریع در روند فعالیت‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با توسعه شهری از سوی شهرداری شهرکرد ضرورت دارد.

شریفی تاکید کرد: خروج شورای اسلامی شهر از فعالیت‌های روزمره  و حرکت به سمت و سوی اجرایی و عمل‌گرایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های فراوان برای الزام حفر چاه‌های جذبی در ساختمان‌های شهرکرد با هدف جمع‌آوری ناشی از بارندگی افزود: متاسفانه علاوه بر پیگیری‌های فراوان در این خصوص اما همچنان اراده‌ای برای انجام این کار نیست.

عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: مقاومت آزادگان در دوران اسارت از مهمترین دلایل حفظ اقتدار و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران بود.

مصطفی حیدری تصریح کرد: خانواده‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس الگو و اسوه مقاومت در جامعه هستند که تکریم آن‌ها باید همواره مورد توجه مسئولان باشد.

وی یادآور شد: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعدی از مهمترین نیازهای جامعه در راستای ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد برگزاری فراخوان مناقصه شهرداری برای اجرای طرح "جاده سلامت" در بوستان تهلیجان با ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار را تایید و تصویب کردند.

اعضای شورای اسلامی شهرکرد همچنین از ۳ آزاده دوران دفاع مقدس به نمایندگی از سایر آزادگان چهارمحال و بختیاری قدردانی و تجلیل کردند.

شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا