Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@18:45:29 GMT

کشف بیش از 70 تن گندم قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۳۷۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش گندم به صورت غیرمجاز در سطح استان، بلافاصله کارکنان انتظامی استان برای بررسی موضوع به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته، 4 خودرو تریلر حین انتقال گندم به استان‌های همجوار شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضائی برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: مأموران در بازرسي از خودروها 70 تن و 452 کیلو گندم بدون مجوز قانونی کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاي مکشوفه، یک میلیارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.

 

سردار جهانبخش با اشاره به تحویل بارهای گندم به سیلوهای دولتی بيان کرد: متهمان به همراه پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در زنجان گفت: در این طرح 11 سارق حرفه‌ای دستگیر شده و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 11 سارق سابقه دار با 13 فقره سرقت وکشف اموال مسروقه خبرداد و اظهار کرد: يکي از مهمترين اهداف اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بالا بردن سطح احساس امنيت و آرامش در سطح جامعه است.

 

وي با اشاره به دستگيري 11 نفر در اين طرح، افزود: با سرعت عمل و اجراي طرح مهار و گشت نامحسوس ماموران موفق شدند 11 سارق سابقه دار را دستگیرکنند.

 

سردار جهانبخش گفت: در تحقیقات سارقان به سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو و منزل اعتراف واموال مسروقه از متهمان کشف شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی هرمزگان سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، ۲۳۷ فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش ۱۰۰ و ۵۶ درصد اعلام کرد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سردار اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

کد خبر 6099493

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه