Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:40:12 GMT

فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران نکنیم!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۷۷۳

فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران نکنیم!

داریوش بابائیان، تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با پیش‌بینی وضعیت فروش گیشه سینما در نیمه دوم سال گفت: اکنون فیلم‌های کمدی و اجتماعی بسیار خوبی در نوبت اکران داریم و نمی‌توان گفت در نیمه دوم سال وضعیت خوبی در گیشه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته باید گفت قرار نیست وضع سینما همیشه خوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ماه‌های محرم و صفر را در پیش داریم که طبیعی است با کاهش فروش روبه‌رو شویم. بعضی فصل‌ها سینما هم از نظر تعداد مخاطب هم از نظر فروش پررونق است بعضی فصل‌ها نه.

تهیه‌کننده فیلم «چپ دست» با اشاره به اینکه فیلم‌های اجتماعی در سال‌های اخیر بسیار موفق بودند بیان داشت: اینکه بعضی سینماداران می‌گویند فیلم‌های کمدی سینما را روی پا نگه داشته کاملا غلط است. اگر اینگونه است پس «شبی که ماه کامل شد»، «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» را اکران نکنند. موضوع این است همه ژانرها مخاطب دارند فقط باید براساس اصول و قوانین درست اکران شوند. شورای صنفی نباید فیلم‌ها را در رقابت با هم اکران کند، سینماهای ما در هر فصل باید فیلم اجتماعی، کمدی، کودک و... داشته باشند تا خوراک مخاطب تامین شود.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما تگزاس سرخپوست شبی که ماه کامل شد سینمادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود