Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:03:24 GMT

باهنر: ۹۰ درصد تیم ما بومی است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۲۸۱۴

باهنر: ۹۰ درصد تیم ما بومی است

یونس باهنر پس از دیدار مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود. نود ارومیه تیم خوبی است که در دو ماه گذشته هم تمرینات خود را به شکلی منظم انجام داده ولی ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم. مقابل ۹۰ اورمیه هم دست‌مان خالی بود و مشکلاتی وجود داشت. البته من چندان از بازیکنانم راضی نیستم و انتظارم بیشتر از اینها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تیم ما خیلی دیر بسته شد و چند نفر فقط دو جلسه با ما تمرین کردند. کار نقل و انتقال باشگاه هم دیر انجام شد و به همین خاطر  مشکلاتی به وجود آمد که باعث شد ما بیشتر از ۱۲ جلسه تمرین تاکتیکی نداشته باشیم. 

سرمربی تیم شهرداری خاطرنشان کرد: من به این تیم خیلی امیدوارم و مطمئنم که در آینده به نتایج خوبی خواهد رسید. قول می‌دهم از بازیکنان‌ ما که ۹۰ درصدشان هم بومی هستند، در آینده بیشتر خواهید شنید. 

باهنر ادامه داد: تیم ما امسال حتماً در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار می‌گیرد. این تیم، تیم خوبی است و من به بچه‌هایم امیدوارم. این تیم ان‌شاءالله در سال‌های آینده هم خوش خواهد درخشید.

46

کد خبر 1290634

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خبر ورزشی استان آذربایجان شرقی ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی گردشگری باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان غربی استان لرستان باشگاه استقلال محمدجواد ظریف سرگرمی لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند