Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رضا فقیهی با اشاره به اینکه زائران بیمار از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند، افزود: این زائران با نظر کمسیون اعزام مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و با هماهنگی ستاد حج و زیارت مکه مکرمه برنامه ریزی انتقال این بیماران روز جمعه ۲۵ مرداد تعیین شد.

وی افزود: این زائران به دلایل بیماری‌های مختلف و نا توانایی جسمانی بانظر کمسیون اعزام به همراه ۶ پزشک و پرستار از فرودگاه جده با هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ بازگشت بیش از ۲ هزار زائر به کشور/ عربستان با افزایش تعداد هواپیما‌های ایرانی موافقت نکرد

فقیهی اظهارکرد: هر چند تعداد مراجعات زائران به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است، اما مراجعین عمدتا به علت سرماخوردگی و گرفتگی عضلات و ... خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کادر پزشکی اعزامی به سرزمین وحی تا پایان عملیات حج آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران است

فقیهی گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر درمدینه منوره و مکه مکرمه جان باختند، که بیشترشان مشکلات بیماری‌های قلبی و ریوی داشته اند.

انتهای پیام/

فوت ۱۳ زائر در مکه و مدینه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج 98 حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره