Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:23:26 GMT

موفقیت با بخشنامه به دست نمی آید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۱۱۸

موفقیت با بخشنامه به دست نمی آید

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سخایی راد شامگاه شنبه در جلسه تقدیر استاندار خوزستان از رتبه‌های برتر این استان در کنکور ۹۸ اظهار کرد: موفقیت در قالب بخشنامه به دست نمی آید. با رصد مستمر دوستان خود در تهران متوجه شدم که کسب مقام های سالانه در مدارس تهران آماری به مراتب بالاتر از استان های دیگر دارد.

وی افزود: این کسب مقام های فراوان نیز به دلیل تفاوت در نگاه به بخشنامه هاست، مثلا در تهران به راحتی از معلم آزاد استفاده می کنند ولی دیگر استان ها این نگاه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه یک گروه علوم ریاضی و فنی کنکور ۹۸ تصریح کرد: همانطور که مدارس تهران از بخشنامه ها خارج شدند ما نیز باید از آنها فاصله بگیریم تا موفقیت های خوبی را کسب کنیم.

سخایی راد یادآور شد: اول فکر می کردم دیگر برگزیده ها به خاطر شهر تهران عطش رفتن به پایتخت را دارند ولی امسال به عینه دیدم که رتبه سه و هفت تجربی در شیراز و رتبه ۶ نیز در مشهد ماند.

وی ادامه داد: اگر به ما اعتماد کنند و فضا برای بروز استعدادها فراهم شود قطعا ما می توانیم؛ امید و رویایی که من برای استان دارم این است که کسب رتبه های تک رقمی خوزستان دوباره به تاخیر نیفتد و هر ساله شاهد این موفقیت باشیم.

سخایی راد تصریح کرد:  امکانات و توانایی های چمران بالاتر از دانشگاه صنعتی شریف است؛ دانشگاه صنعتی شریف شاید اندازه یک دانشکده چمران باشد ولی حمایت مالی و معنوی که باید پشت دانشگاه چمران باشد، نیست.

وی یادآور شد: همه این دلایل باعث شده تا رتبه های برتر میل به ماندن نداشته باشند و در عین حال حتی دبیران آموزش و پرورش هم برای مهاجرت به خارج از استان گرایش بسیاری دارند.

رتبه یک گروه علوم ریاضی و فنی کنکور ۹۸ با بیان اینکه کادر مدیریتی ما می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر مدارس باشد، گفت: نیاز داریم حالا که ثابت کردیم می توانیم به ما اعتماد کنند.

کد خبر 4695137

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور 98 دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه شهید چمران اهواز روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد