Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:16:48 GMT

درخواست برانکو از بازیکنان الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۳۱۶

 الاهلی عربستان با هدایت برانکو ایوانکوویچ از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. الاهلی با وجود آنکه در دیدار برگشت برابر الاهلی توانست با یک گل به پیروزی برسد اما با توجه به شکست 4 بر دو در دیدار رفت از صعود به یک چهارم نهایی بازماند تا نخستین ناکامی بزرگ برای برانکو با این تیم عربستانی رقم  بخورد.

اخبار ورزشی- روزنامه اسپورت 24 عربستان با منتشر کردن عکسی از برانکو درحالی که با عمر السومه بازیکن معترض تیمش در حال صحبت است از خواسته این مربی کروات از بازیکنان الاهلی سخن به میان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه عربستان تاکید کرد که برانکو از بازیکنان الاهلی خواسته تا شکست برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و با تمرکز بالا لیگ را آغاز کنند.

الاهلی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ عربستان پنج شنبه به مصاف العداله خواهد رفت.

برانکو تاکید کرد که شاگردانش برای پیروز شدن در این دیدار باید تلاش خود را بیشتر کنند. او با عمر السومه هم صحبت کرده تا مشکل این بازیکن را حل کند و او با آمادگی بیشتری به میدان برود.

السومه در دیدار قبلی برابر الهلال به خاطر اعتراض کردن به سیستم تیم برانکو نیمکت نشین شد و حتی خبرهای درباره جدایی احتمال او به گوش می‌رسید اما بعید به نظر می‌رسد که باشگاه الاهلی با توجه به محبوبیت زیاد این بازیکن، اجازه جدایی به او بدهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان برانکو بازیکنان الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال