Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@15:10:43 GMT

ارزش بیا کوین چقدر ریخت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۳۹۷

ارزش بیا کوین چقدر ریخت؟

 ارزهای مجازی در هفته‌ای که گذشت عملکردی بسیار بد را به ثبت رساندند به گونه ای که شاخص ارزهای مجازی بلومبرگ ۱۲ درصد ریزش کرد که یکی از بدترین عملکردهای امسال آن‌ها بود. هم‌چنین ارزش بیت کوین در یک هفته ۱۵ درصد ریزش کرد که از نوامبر سال گذشته تاکنون مشاهده نشده بود.

مت مالی، استراتژیست بازار در موسسه "میلر پلاس" گفت: روند صعودی ماه گذشته ارزهای دیجیتالی پس از آن شدت گرفت که برخی از معامله گران تصور کردند این ارزها به زودی جز دارایی‌های امن خواهند بود با این حال اظهارات مقامات مالی و بانکی مختلف در سراسر جهان نشان داد که هنوز برای رسیدن به این نقطه راه زیادی در پیش است و انگیزه معامله‌گران در نتیجه این اظهارات تا حد زیادی از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۳.۱۵ میلیون بیت‌کوین استخراج شده است که ۸۵ درصد ظرفیت آن است. متس گرینسپن، تحلیل گر ارشد بازار در موسسه "ای تورو" گفت: با توجه به این که قیمت ارزهای دیجیتالی بر حسب شرایط اقتصادی و رویکرد مقامات جهانی نسبت به آن‌ها تعیین می‌شود باید منتظر واکنش ادامه دار معاملات این ارزها نسبت به کاهش نرخ بهره در سراسر جهان باشیم.

بیت‌کوین در روز ششم اوت (پانزدهم مرداد) به کانال ۱۲ هزار و ۳۰۰ دلاری رسیده بود در پایان معاملات هفتگی با ۱.۹۸ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود به ازای ۱۰ هزار و ۱۴۳.۸۱ دلار مبادله شد. روند نزولی قیمت ها در بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم دیگر نیز ادامه داشت تا جایی که اتریوم با ۰.۴۲ درصد کاهش به ۱۸۴.۱۸ دلار، بیت کوین کش با ریزش ۱.۵۳ درصدی به ازای ۳۰۴.۶۹ دلار، لایت کوین با ریزش ۲.۵۹ درصدی به ازای ۷۲.۵۲ دلار و مونرو با ریزش ۰.۸ درصدی به ازای ۸۲.۱ دلار معامله شد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1290662

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز ارز دیجیتال کاهش نرخ بهره ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال استان آذربایجان شرقی گردشگری لیگ برتر نوزدهم استان آذربایجان غربی باشگاه پرسپولیس استان لرستان سرگرمی محمد یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب 26، 18 و 6 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.
 کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر 220 میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.
بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال 1402 از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم 16 درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، پس از آن، گمرک مشهد با 11.5 درصد و غرب تهران با 9.5 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 در این مدت 2 میلیارد و 200 میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن 12 درصد افزایش نشان می دهد.
امارات متحده عربی با 38 درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با 22 درصد و ترکیه با 17.6 درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال 1402 بوده اند.
 بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال 1402 به پارچه‌های تار و پود‌باف با 433 میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن 21.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول 50 الی 60 کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول 63 _ 61 کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال