Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:06:51 GMT

راه خروج آب تالاب شادگان به سمت دریا بسته شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۴۸۵

راه خروج آب تالاب شادگان به سمت دریا بسته شود

رضا کیانی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر ضرورت حفاظت از حقابه تالاب شادگان اظهارکرد: تالاب نقش موثری در ایجاد اشتغال دارد و در صورتی که از خروج آب تالاب به سمت دریا جلوگیری نشود علاوه بر ضربات مهلک بر محیط زیست، فرصت‌های شغلی ساکنان منطقه با چالش روبرو می‌شود.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق مردم برابر با مقررات در صورت احراز قصور با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شادگان تصریح کرد: در اجرای ماده ۲ دستور العمل حفظ و نظارت بر حقوق عامه برای خاطیان پرونده کیفری تشکیل خواهد شد.

کیانی راد در پایان تالاب شادگان را به عنوان یک فرصت فرصت اشتغال و درآمدزایی دانست وعنوان کرد: مسئولان امر برای بستن راه آب‌های تالاب شادگان سریع اقدام کنند.

کد خبر 4695050

منبع: مهر

کلیدواژه: تالاب شادگان دادگستری خوزستان محیط زیست خوزستان روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • کیانی دومین طلا را کسب کرد