Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانس ۲۴، نخست وزیر انگلیس تحت فشار گروهی از قانونگذاران این کشور قرار دارد تا نمایندگان پارلمان را از تعطیلات تابستانی فراخوانده و نشستی فوری درباره برکسیت، خروج لندن از اتحادیه اروپا، برگزار کند.

بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان پارلمان انگلیس در نامه ای به بوریس جانسون از او خواستند تا نشست فوری درباره طرح خروج این کشور از اتحادیه اروپا برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که به امضای اعضای پارلمان انگلیس و سران احزاب مخالف، که خواستار توقف خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا هستند، آمده است: کشور ما در آستانه یک بحران اقتصادی قرار دارد، زیرا ما به سوی خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا پیش می‌رویم. کشور ما در یک وضعیت فوق العاده ملی قرار دارد و اعضای پارلمان باید هم‌اکنون فراخونده شوند.

بنا به نوشته فرانس ۲۴، نمایندگان پارلمان انگلیس قرار نیست تا سوم سپتامبر از تعطیلات تابستانی بازگردند. جانسون که به تازگی نخست وزیر شده، بر خروج با یا بدون توافق لندن از اتحادیه اروپا در روز ۳۱ اکتبر تاکید دارد. خبرگزاری فرانس ۲۴ گزارش داد جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس می‌خواهد پس از پایان تعطیلات پارلمان موضوع رای عدم اعتماد به دولت جانسون را دنبال کند.

رهبر حزب کارگر روز شنبه اعلام کرد: آنچه ما نیاز داریم دولتی است که آماده مذاکره با اتحادیه اروپا باشد. این دولت مشخصا نمی‌خواهد مذاکره کند. پیشتر نیز کوربین در نامه‌ای به نمایندگان مجلس این کشور که یک نسخه آن را در توییتر منتشر کرد از آن‌ها خواست بوریس جانسون را کنار گذاشته و او (کوربین) را به عنوان رئیس موقت دولت انتخاب کنند.

اما بنا به گزارش روزنامه ساندی تلگراف بوریس جانسون این هفته به آلمان و فرانسه می‌رود تا به مکرون و مرکل تاکید کند که پارلمان این کشور نمی‌تواند مانع خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا شود. این روزنامه همچنین خبر داد که نخست‌وزیر جدید انگلیس برای شرکای اروپایی خود ضرب‌الاجل دو ماهه‌ای در نظر گرفته تا توافقی که هم مورد قبول کابینه دولتی بریتانیا و هم پارلمان این کشور باشد را تهیه کنند یا اینکه لندن بدون توافق در روز جشن هالووین (سی‌ویکم اکتبر - نهم آبان) از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟

 اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل مو‌های فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با ۲۶ گل در ۲۲ بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن ۱۱۲ بازی انجام داده و ۳۷ گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در ۲۷ سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تا‌کنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟