Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:45:58 GMT

برج نوآوری در منطقه آزادکیش راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۷۸۲

برج نوآوری در منطقه آزادکیش راه اندازی می‌شود

در این مراسم که امروز یکشنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و رئیس منطقه آزاد کیش برگزار شد، تفاهم‌نامه مشترکی با هدف هوشمندسازی جزیره کیش به امضا رسید.
معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری در این مراسم گفت: در تعامل صورت گرفته با منطقه آزاد درصدد ایجاد یک فضای فناورانه به عنوان برج نوآوری کیش بودیم که در راستای فعالیت‌های فناورانه این منطقه فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی الیاسی افزود: این برج به عنوان یکی از بخش‌های تفاهم‌نامه هوشمندسازی جزیره کیش است و در ۱۱ طبقه و در راستای فعال‌تر شدن اکوسیستم نوآوری راه‌اندازی خواهد شد.
وی بیان کرد: در این برج، شتاب‌دهنده‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مالی می‌توانند حضور پیدا کنند، هدف ما پایلوت شدن منطقه آزاد برای پروژه‌های هوشمند شدن جزیره است و پروژه‌ها بتوانند به سطح بازاریابی برسند.
به گفته الیاسی، برج نوآوری اوایل پاییز در جزیره کیش به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم