Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی هدف از انجام عملیات نشت یابی را، شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود: این فرآیند اجرایی جزو مهمترین فرآیندهای ارایه خدمات ایمن به مشتریان می باشد که با شناسایی موارد نشتی توسط تیم های نشت یابی و ابلاغ موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی آغاز و با رفع نشتی در اسرع وقت به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز، گفت: به منظور مطابقت فعالیتهای شرکت با استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی هایی از پروژه های در حال اجرا ، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفته است و در سال ۱۳۹۸؛ بیش از ۲ هزارو ۵۴۵ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود ۹۸ هزار و ۹۶۲ انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۸ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و ۲۳۰ هزارانشعاب توسط گروه های نشت یابی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

46

کد خبر 1290682

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل گاز ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال گردشگری باشگاه پرسپولیس استان لرستان استان آذربایجان غربی محمدجواد ظریف سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی