Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@18:53:29 GMT

آزادگان اولین صادرکنندگان انقلاب اسلامی بودند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۸۸۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سیدعلی آقازاده در همایش «الماس‌های درخشان» با اشاره به سالروز ورود قهرمانانه آزادگان به کشور، اظهار کرد: قرار گرفتن این سالروز بین دو عید بزرگ بسیار ارزشمند است.

وی افزود: آزادگان بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز افتخار و زینت انقلاب اسلامی هستند و در حقیقت کار آنها کمتر از شهادت و جانبازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی تصریح کرد: آزادگان به ‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی در دست رژیم متخاصم صدام گرفتار بودند و در دوران اسارت بیشترین و سخت‌ترین شکنجه‌های روحی و جسمی را تحمل کردند.

آقازاده بیان کرد: رفتار و کردار آزادگان برای دنیا عبرت‌آموز بود. آزادگان اولین صادرکنندگان انقلاب اسلامی بودند که تمام ملت‌ها رفتار آنها را تحسین کردند؛ البته هنوز هم برخی گفتار و رفتار آنها تازگی دارد.

وی ادامه داد: آزادگان در سخت‌ترین و دشوار ترین شرایط استقامت و ایستادگی کردند به همین سبب یادگاری‌های ارزشمند و ماندگاری هستند.

وی اضافه کرد: به رغم این که ۳۰ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد اما گرامی‌داشت حماسه آفرینی آزادگان و انتقال آن به نسل جوان ضرورت دارد و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی امنیت پایدار کشور را نتیجه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آزادگان دانست و گفت: این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها باید برای نسل جوان تبیین شود. تحقق این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی در کشور است تا مجاهدت‌ها و فداکاری‌های آزادگان در تاریخ دنیا ثبت شود.

آقازاده اضافه کرد: تمام دستگاه‌های استان و ادارات مکلف به رسیدگی به درخواست‌های آزادگان و خانواده های آنها هستند. مسئولی که به درخواست‌های آزادگان و خانواده‌های آنها کم‌توجهی کند، قطعاً جایگاه مسئولیت را اشغال کرده و باید با او برخورد شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6090424

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور