Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@22:14:35 GMT

رتبه های برتر کنکور از سربازی معاف هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۳۹۲۷

ساعت 24-رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ضمن رد یک شایعه گفت: رتبه های برتر کنکور خدمت سربازی خود را از طریق انجام پروژه انجام خواهند داد و کارت پایان خدمت می گیرند.

سردار موسی کمالی  اظهار کرد: خبری صبح امروز در برخی رسانه ها اعلام شد که دانش آموخته برتر از معافیت سربازی برخوردار می شوند که این خبر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رتبه های برتر کنکور در صورتی که امتیاز دانش آموخته برتر را کسب و از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی شوند خدمت سربازی خود را از طریق انجام پروژه انجام خواهند داد و کارت پایان خدمت می گیرند و این موضوع ربطی به معافیت ندارد.

صبح امروز علی وطنی مشاور معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور در  گفت و گو با یکی از رسانه ها ضمن بیان این مطلب با اشاره به جزئیات حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از رتبه‌های برتر کنکور ۹۸، اظهار کرد: دانشجویان نمونه و برتر از همان روز اول تحت پوشش حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان قرار می‌گیرند و این حمایت‌ها (تامین هزینه زندگی،‌ مسکن،‌ اشتغال و غیره) به شرط اینکه افراد افت تحصیلی نداشته باشند و معدل آن‌ها بالا باشد، در تمام دوران تحصیل ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال برترین‌های کنکور با حفظ شرایط برتری می‌توانند به عنوان دستیارهای آموزشی در دانشگاه‌ها مشغول به کار باشند و حتی این افراد به راحتی می‌توانند جذب شرکت‌های دانش‌بنیان شوند، ضمن اینکه افرادی که شرایط برتری خود را در طول تحصیل حفظ کنند، از سربازی معاف خواهند شد و سربازی خود را فقط در قالب یک پروژه تحقیقاتی انجام می‌دهند، به شرطی که این افراد در شرکت‌های دانش‌بنیان جزو افراد مؤثر قرار بگیرند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استان خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گیاهان دارویی است و شهرستان حمیدیه نیز رتبه برتر تولید نعنای دارویی را دارد.

در این شهرستان انواع گیاهان دارویی کشت می‌شود و سطح زیر کشت دو نوع نعنای فلفلی و معمولی، ۲۰ هکتار است.

مهدی سلطانی، یکی از کشاورزان حمیدیه که حدود ۱۵ سال است در زمین کشاورزی اش نعنا کشت می‌کند، می‌گوید: ۵ بار در سال نعنا برداشت می‌کند و محصول تولیدی علاوه بر صادرات به نقاط مختلف خوزستان، به استان‌های همجوار ارسال می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند