Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال برنامه «عصر جدید» با رقابت ۵ شرکت کننده نهایی دوشنبه ۲۸ مردادماه همزمان با شب عید غدیر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

فصل اول برنامه عصر جدید احسان علیخانی به ایستگاه پایانی رسید و طبق اعلام قبلی زمان دقیق پخش فینال عصر جدید ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ است که در آن ۵ فینالیست عصر جدید آخرین اجرایشان را به روی صحنه می‌آورند تا با آرای مردمی قهرمان فصل اول برنامه عصر جدید مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فینال «عصرجدید» با تنوعی چشمگیر اتفاق خواهد افتاد، تنوعی که موسیقی سنتی، سیرک، نقاشی با شِن، شعبده ذهن‌خوانی و نمایش‌های رزمی را شامل می‌شود و این فینالیست‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برنده اعتبار «۵۰۰ میلیون تومانی» قهرمانی باشند.   پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی روشن و دختران نینجا ۵ فینالیست عصر جدید هستند که اقبال خود را برای جایزه ۵۰۰ میلیونی می‌سنجند و برنده فینال عصر جدید به آن دست می‌یابد. البته نفرات بعدی نیز به فراخور رتبه جوایزی را دریافت خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تیزر فینال عصر جدید
فینالیست‌های عصر جدید برای رسیدن به فینال عصر جدید ۴ مرحله را پشت سر گذاشتند و در مرحله فینال شاهد پنجمین اجرای آن‌ها خواهیم بود و انتظار می‌رود با توجه به بالا آمدن قوی‌ترین افراد و گروه‌ها شاهد اجرا‌هایی بی نظیر و شگفت انگیز روی صحنه عصر جدید باشیم. خصوصا که شرکت کنندگان برای مرحله فینال زمان و کمک کافی برای طراحی اجرا‌های دقیق و تمرین داشته اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فینال عصر جدید عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال