Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@05:29:55 GMT

بسیجیان حول محور مسجد حرکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۳۷۹

بسیجیان حول محور مسجد حرکت کنند

  به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حمید بافتی، فرمانده حوزه موسی بن جعفر سرخه در فراخوان گردان ۳۰۴ الی بیت المقدس شهرستان سرخه در جمع بسیجیان با اشاره به حضور کمرنگ بسیجیان در این فراخوان و آسیب شناسی دلایل عدم حضور بسیجیان در این برنامه گفت: اقدامات و تلاش هایی به منظور فراهم نمودن یک مکان مستقل جهت استقرار و تهیه لباس برای بسیجیان گردان صورت گرفته است تا شرایط مساعدی برای بسیجیان این نیروهای پای کار و همیشه در صحنه فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مساجد در اولویت امور قرار دارند و باید همه ما برای تقویت و ارتباط هرچه بیشتر پایگاه ها و مساجد تلاش نماییم افزود: طبق برنامه های درنظر گرفته شده همه اقشار بسیج باید در حول محور مسجد حرکت کنند و این مهم تا حدودی تحقق یافته است با توجه به اینکه شاهد برگزاری بسیاری از کلاس های طرح جوانه های صالحین در مساجد هستیم و نوجوانان و جوانان در مساجد نقش پررنگ تری دارند و در عرصه بسیج و برنامه های مساجد فعالیت می کنند.
بافتی تصریح کرد: کارها و امورات مربوط به گردان باید مورد سازماندهی قرار گرفته و نواقص و مشکلات برطرف شود. همچنین کادر گردان، دسته ها و هسته ها باید پای کار بوده و تقویم کاری داشته باشند و هر بسیجی در هر بخش از گردان فعالیت دارد ضمن شناخت نسبت به مسولیت ها، وظایف خود را به نحو شایسته و مطلوب ایفا نماید. لازم به ذکر است در این برنامه عبدالحمید اختری به عنوان فرمانده گردان الی بیت المقدس تودیع و محمدرضا یعقوبی به عنوان فرمانده جدید گردان معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان