Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به انتقادات تند آیت‎الله یزدی از رئیس‌جمهوری، می‎گوید: آقایانی که الان با هیاهو درباره دولت صحبت می‎کنند، خودشان مانع کار دولت بوده‎اند و این نوع صحبت کردن یعنی ما بالاتر از رهبر و قان ون هستیم.

حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه «معتقد است عملکرد دولت دوازدهم قابل نقد است و مشکلاتی داشته‎ است»، می‎گوید: دولت بهتر می‎توانست عمل کند، اما باید عواملی هم که برای دولت مشکل‎ ایجاد کرده و نگذاشتند دولت کارش را جلو ببرد، ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند مشکلاتی که برای برجام و مذاکرات و ... ایجاد کردند و چوب لای چرخ دولت گذاشتند.

این عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم همچنین معتقد است این نوع برخوردها با دولت اصلاً درست نیست. در حالی که دولت بالاخره با رأی مردم انتخاب شده‎ و هر چند ضعف‎هایی هم داشته، اما نباید این‌گونه صحبت کرد. البته این آقایان اهل تحلیل نیستند، صرفاً با عصبانیت و بدون منطق نصیحت می‎کنند و انتظار دارند که دستوراتشان اجرا شود. این چه برخوردی است که به دولت می‎گویند برو کنار؟ این نوع از صحبت، یعنی دستور دادن.

او همچنین ادامه می‎دهد: این نوع از دستور دادن به رئیس جمهوری مملکت یعنی استبداد؛ اما مگر مملکت قانون ندارد؟

فاضل میبدی همچنین تصریح می‎کند که رهبری هیچ‌وقت این‌گونه صحبت نکرده‎اند. این نوع صحبت کردن، یعنی ما بالاتر از رهبر و قانون هستیم.

او در ادامه همچنین اضافه می‌کند: آقای یزدی مانند امام جمعه مشهد عمل می‎کند. امام جمعه مشهد هم قبل‌تر، موارد ناشایستی به رئیس جمهوری نسبت دادند و گفتند: اینکه آقای روحانی، صد دقیقه با رئیس جمهوری فرانسه صحبت کرده ‎است، کلاهبرداری است. این نوع برخوردها توهین به رئیس قوه مجریه کشور است و همیشه مانع از پیشرفت کشور شده است.

​آیتالله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین و عضو فقهای شورای نگهبان یکشنبه هفته گذشته در دیدار با مسئولان مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم:  چطور کسی که تنفیذ ولایت را دارد، جرأت کرده و کارهای خلاف امر رهبری را می‌کند؛ مثل مخالفت درباره فضای مجازی و... اگر نمیتوانی مملکت را اداره کنی، برو کنار. این برو کنار را چه کسی باید بگوید؛ در درجه اول حوزه باید بگوید. بعد از نظر قانونی باید دیوان عالی قضایی بگوید. بعدش هم مجلس بگوید ولی متأسفانه می‌بینیم مجلس هم وضعیت دیگری دارد!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه حوزه علمیه قم قانون مدرسین حوزه علمیه قم نخبگان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند