Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله مسعودی فرید در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح استاندارد سازی شیرخوارگاهها در دستور کار معاونت اجتماعی سازمان قرار دارد اظهار داشت : در طی چند ماه گذشته با توجه به دستور رئیس سازمان بهزیستی طرح استاندارد سازی شیرخوار گاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین زمینه جلساتی را با استانهای مختلف و همچنین دستگاههای ذیربط داشته ایم و مواردی از طرح اشاره شده به تایید رسیده است

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم طرح استاندارد سازی شیرخوارگاهها ، ارائه خدمات مطلوب و به موقع به نوزادان است و در واقع در این طرح تاکید شده که خدمات براساس بخشنامه ابلاغی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید در خصوص زمان ابلاغ طرح استاندارد سازی گفت: پیش بینی می شود تا 15 شهریور ماه این طرح نهایی و پس از تایید دکتر قبادی رئیس سازمان بهزیستی ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی استانها شیرخوارگاهی زیر نظر بهزیستی فعالیت می کنند گفت: در استان تهران تعداد 4 شیرخوارگاه فعالیت می کند و در هر استانها حداقل یک شیرخوار گاه را داریم .

کد خبر 4695408 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی شیرخوارگاه آمنه شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه عید سعید قربان سازمان حج و زیارت نیروی انتظامی پلیس راهور اربعین حسینی سیدابراهیم رئیسی پیروز حناچی سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی شهر تهران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان