Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:44:34 GMT

هم افزایی سمن ها در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۴۴۲

هم افزایی سمن ها در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان تعدادی از سمن ها ضمن گرامیداشت هفته تشکلها و مشارکتهای اجتماعی گفت: این هفته فرصتی مناسب برای تبیین فعالیت های سازمان های مردم نهاد است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سمن ها برای حل مشکلات ادامه داد: به دنبال واگذاری برخی امور به نهادهای مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی سطح مشارکت سمن ها در برخی شرایط خاص و بروز بحرانها چشمگیر ذکر و تصریح کرد: البته در شرایط عادی سطح مشارکت بالایی وجود ندارد.

فرماندار کرمان با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: بیشترین سطح مشارکت سمن ها مربوط به این حوزه است که نقش بازدارنده و مهمی را ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه آموزش می تواند از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کند، افزود: هم افزایی سمن ها در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار است.

بابایی با انتقاد از فعالیت ویترینی برخی سمن ها گفت: چنانچه تمامی سمن ها به اساسنامه ها عمل کنند وضعیتی متفاوت را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4695429

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابایی فرمانداری کرمان سمن ها روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران به مدت ۲ روز سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور ۵۲ مربی از سراسر مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد برپا شد.

تدریس کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران را پروفسور بهمن میرزایی از مدرسان اتحادیه جهانی کشتی بر عهده داشت.

کلاس تئوری، طراحی و برنامه ریزی پیشرفته تمرینی ویژه کشتی در این دوره تدریس، شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری