Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@13:46:26 GMT

انصار الله یمن به امارات هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۵۱۴

به گزارش شبکه خبری المیادین، الحوثی در حالی از طریق شبکه های خبری سخنرانی کرد که نیروهای یمنی صبح دیروز به یکی از تاسیسات نفتی عربستان حمله کردند.

الحوثی تاکید کرد: جنایت های ائتلاف سعودی تاثیری در عزم و همبستگی مردم یمن ندارد و ادامه این حملات مردم یمن را به سمت تسلیم شدن سوق نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه ادامه حملات دشمن باعث می شود که نیروهای یمنی قدرت دفاعی خود را توسعه دهند، افزود: عربستان باید درک کند در صورتی که بخواهد به جنگش علیه یمن ادامه دهد این مردم عرسبتان هستند که از این جنگ متضرر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جنبش انصار الله در ادامه به امارات هشدار داد و اعلام کرد که پالایشگاه الشبیه که در مرزهای امارات واقع است نیز در تیرراس حملات انصارالله قرار خواهد گرفت.

تاکید الحوثی بر از سرگیری روابط رسمی و دیپلماتیک با ایران

الحوثی گفت: ائتلاف دشمن با همه امکاناتش می کوشد که روابط یمن را با محیط اطراف و ملت های عربی قطع کند. تنها کشوری که به صراحت و کاملا اشکار با یمن ابراز همبستگی کرد، کشور ایران است.
وی ادامه داد: موضع گیری حزب الله در همبستگی با یمن و مردمش نیز به مرحله خوب و پیشرفته ای رسیده است.
ما از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم که مناسبات رسمی و دیپلماتیک خود را با مردم یمن از سر بگیرند.
الحوثی تاکید کرد: به نفع ملت یمن است که توافقات امضا شده اش با ایران را اجرا کند. این توافقات قبل از انقلاب به 70 توافق رسید.
وی خاطرنشان کرد: روابط ما با ایران بهتر از گذشته خواهد شد. زیرا این روابط مبتنی بر مسائل مشترک و در راس آن حمایت از آرمان فلسطین است. ایران در تعامل محترمانه با ما و در کمک به فلسطین و مقاومت یک الگو است.
رهبر انصارالله یمن تصریح کرد:ما هیچ دستوری در هیچ کاری از ایران نمی گیریم و موضع ما نسبت به عربستان به سبب تجاوز این کشور به ما است.
الحوثی بر بازگشت روابط رسمی و دیپلماسی با  ایران تاکید کرد.
رهبر انصار الله یمن تاکید کرد: ما با ایران  در مخالفت با هیمنه امریکا و یاری آرمان فلسطین و دشمنی با اسرائیل هم عقیده و همراه هستیم. برخی طرف ها در منطقه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل و تفرقه افکنی و ایجاد درگیری های طائفه ای هستند. همچنین برخی کشورها با حمایت از تروریست ها در پی نابودی کیان امت اسلامی از داخل بودند مانند اتفاقاتی که در سوریه و عراق و یمن رخ داده است.
الحوثی گفت: ما حاضریم با همه کشورهای منطقه بر اساس احترام متقابل رابطه داشته باشیم.

ائتلاف سعودی در بن بست قرار دارد

وی افزود: عربستان به لحاظ امنیتی، سیاسی و اقتصادی متضرر خواهد شد و نیروهایی که به خاطر زیاده خواهی سیاسی و تصفیه حساب های خود دست به دشمن دادند، به وطن خود خیانت کردند. برخی از قدرت ها راضی شدند برای ضرر رساندن به مردم یمن به ابزار دست دشمن تبدیل شوند.
الحوثی ادامه داد: ائتلاف دشمن اکنون در بن بست قرار دارد و دیگر نمی تواند اختلافات میان خود را کتمان کند.
رهبر جنبش انصار الله گفت: عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن کاملا مطیع و تسلیم عربستان است و عربستان هم مطیع و تسلیم آمریکا.
وی گفت: حضور نیروهای هادی در میدان نبرد صوری بود که با حمایت غرب صورت گرفت تا سرنوشت مردم یمن را به عدن به عنوان پایتخت موقت مرتبط کنند.
الحوثی تاکید کرد: قدرت های همسو با کشورهای متجاوز به یمن باید دست از سیاست فریب کاری بردارند و بدانند که مصلحت واقعی کشور ما در این است که مستقل باشد. ما از گروه های مزدور و دست نشانده می خواهیم که در معادلات خود تجدید نظر کنند و نیز از شورای انتقالی جنوب در عدن نیز می خواهیم که بابت دستاوردهایی که اخیرا به دست آوردند، خوشحال نباشند.

صدای ما صدای اقتدار و آزادی است

رهبر انصار الله یمن ادامه داد: شورای انتقالی جنوب در عدن از خارج دستور می گیرد و ابزار دست بیگانگان است و به طور مستقل عمل نمی کند.
وی تاکید کرد: صدای ما صدای اقتدار، آزادی، عزت، وحدت، استقلال، همکاری و مشارکت است. ما باید همه عواملی که باعث مقاومت ما در برابر توطئه گران و متجاوزان می شوند، تقویت کنیم.
الحوثی گفت: ما باید فریب خوردگان و نه توطئه گران را بپذیریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات

به گزارش همشهری آنلاین، «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» (اوفک) در تارنمای وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، عدنان محمود یوسف، مازن حسن الزین، آندریا سمیر مشنتف، بشیر ابراهیم منصور و فیراس حسن مکلد به دلیل کمک به «حسن مکلد» مالک صرافی CTEX برای «دور زدن تحریم‌ها و تسهیل اقدامات غیرقانونی در حمایت از حزب‌الله» تحریم شده‌اند.

پیشتر حسن کلد و صرافی CTEX در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بودند.

اوفک افزود: این افراد از جمله ۲ موسس صرافی CTEX و ۲ پسر مکلد ۲ شرکت را در لبنان و امارات اداره می‌کند که آنها نیز بطور همزمان تحریم شده‌اند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: حزب‌الله همچنان به سرمایه‌گذارهای تجاری ظاهرا مشروع و تسهیل‌کنندگان کلیدی برای تامین مالی عملیات گروه از جمله حملات بی‌ثبات‌کننده در امتداد مرزهای شمالی اسرائیل متکی است.

وی افزود: آمریکا به ردیابی منابع درآمدی کلیدی حزب‌الله و محدود کردن قابلیت آن برای بی‌ثبات کردن منطقه ادامه می‌دهد.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا ۷ فروردین نیز در تداوم سیاست‌های تحریمی خود اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه شبکه‌ تسهیل‌کننده حواله‌های مالی برای حوثی‌ها (انصارالله یمن)، حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اعمال کرد. این تحریم‌ها شامل ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش می‌شود.

کد خبر 848995 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه تحریم ایالات متحده آمریکا لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد