Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@03:26:37 GMT

شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کره‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۵۸۱

شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کره‌جنوبی

رویداد۲۴ تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی از جام ملت‌های زنان آسیا از ساعت ۹:۳۰ صبح به مصاف تیم کره جنوبی، به عنوان میزبان مسابقات رفت و باخت.

تیم ایران ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و ست دوم را با حساب ۲۵ بر ۹ ست سوم را هم ۲۵ -۱۴ به میزبان مسابقات واگذار کرد.

ست اول: ۲۵_۱۷ کره جنوبی

کره‌جنوبی دو امتیاز اول بازی را گرفت، اما ملی‌پوشان ایران در امتیاز سه نتیجه را به تساوی کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی پایاپای پیش می‌رفت تا اینکه میزبان موفق شد ۸ بر ۶ وقت استراحت فنی اول بازی را بگیرد. با این حال میزبان ۸ بر ۶ اولین وقت استراحت فنی بازی را گرفت. با ورود مجدد تیم‌ها به زمین کره جنوبی خود را به عنوان تیم برتر نشان داد تا اینکه مهرگان، مشاور فنی تیم ملی در حالی که حریف سه امتیاز از ایران پیش بود اولین وقت استراحت خود را گرفت تا مانع روند امتیاز گیری حریف شود، اما تیم کره با امتیاز ۱۶ بر ۱۱ وقت استراحت فنی دوم را نیز گرفت.

مهرگان در حالی درخواست وقت استراحت دوم شد که نتیجه بازی ۱۸ بر ۱۲ به سود کره جنوبی بود، برتری تیم کره در ادامه هم حفظ شد و با حساب ۲۵ بر ۱۷ ست اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

ست دوم: ۲۵_۹ کره جنوبی

ملی‌پوشان ایران در این ست شروع خوبی داشتند و از کره پیش افتادند با این حال بازی خوب حریف باعث شد تا ۸ بر ۴ وقت استراحت اول بازی را بگیرد. بازی خوب کره و در مقابل عملکرد ضعیف ایران باعث شد تا اختلاف امتیاز تیم‌ها به ۶ برسد و کره ۱۲ بر ۶ تیم برتر میدان باشد. این نتیجه باعث شد تا مهرگان درخواست وقت استراحت کند. چند دقیقه بعد و در حالی که اختلاف امتیاز به عدد ۸ رسیده بود تیم ایران دومین وقت استراحت خود را گرفت، اما نتیجه‌ای در بر نداشت و دد حالی که کره ۱۰ امتیاز از ایران پیش بود وقت استراحت دوم را گرفت.

برتری تیم کره جنوبی در ادامه نیز حفظ شد این تیم چند رالی تماشایی بازی را به سود خود تمام کرد. ایران در این ست عملکرد خوبی نداشت و در پست‌های مختلف ضعیف عمل کرد تا اینکه با نتیجه ۲۵ بر ۹ شکست خورد.

ست سوم: ۲۵ - ۱۴ کره جنوبی

برتری کره جنوبی با آغاز ست سوم همچنان ادامه داشت. یوئم هیسن بازیکن کره با سرویس‌های پرشی موجی خود دو امتیاز پی در پی برای این تیم گرفت و دریافت ایران را با مشکل مواجه کرده بود. کیم هه جین سرعتی زن کره و همچنین پشت خط زن این تیم، ستاره میدان در ست سوم بودند. پاسور تیم ایران در امتیاز ۱۱ بر ۲۲ با جای خالی برای ایران امتیاز گرفت و درخشش مهسا کد خدا در خط سرویس دو امتیاز متوالی را برای ایران به دست آورد.

سو یونگ دو امتیاز متوالی برای تیم خود گرفت تا کره همچنان از ایران پیش باشد. در ادامه و پس از یک رالی، ایران با دفاع مهسا کدخدا امتیاز ۱۴ را به دست آورد، اما در پایان کره جنوبی ۲۵ بر ۱۴ پیروز میدان شد.

 

 

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، تیم ملی والیبال ، والیبال بانوان ، تیم ملی والیبال بانوان ، جام ملت های آسیا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی والیبال والیبال بانوان تیم ملی والیبال بانوان جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خبرهای مهم پیرامون بازیکنان خارجی لیگ برتر فسخ قرارداد علی عدنان مدافع عراقی و ملی‌پوش مس رفسنجان بود. کاپیتان تیم ملی عراق که در نیم فصل رقابت‌های لیگ هم اقدام به ترک ایران کرده بود، در نهایت به جمع نارنجی پوشان برگشت و در بازی‌های گذشته برای مس به میدان رفت.

علی عدنان که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد محروم بود با کسب اجازه از محرم نویدکیا به امارات سفر کرد اما برخلاف وعده‌ای که داده بود به ایران برنگشت. او در مسابقه جام حذفی مصر مقابل پیکان هم غایب بود تا در نهایت باشگاه مس رفسنجان از فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی و دو طرفه بدهد.

مدافع عراقی مسی‌ها بعد از فسخ قرارداد خود در پستی اینستاگرامی به ماجراهای امنیتی در ایران اشاره کرد و آن را دلیل جدایی‌اش دانست. حالا اما محرم نویدکیا سرمربی مصر در نشست خبری خود به مسئله جدایی علی عدنان اشاره کرده است.

نویدکیا در این خصوص گفت: او یک بازی محروم بود؛ من به ایشان دو روز اجازه دادم استراحت کند که با روز استراحت تیم می‌شد سه روز. ایشان رفتند و برنگشتند، بعد هم که پیگیر شدیم، یک بار گفت پروازمان به خاطر اینکه در دبی سیل آمده کنسل شده، گفتیم روز بعدش بیاید و نیامد.

سرمربی مس افزود: برای من در فوتبال دو تا چیز مهم است؛ یک نظم و انضباط و دو کیفیت بازیکن. بقیه مسائل دیگر اصلا به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم تیم را رعایت نمی‌کند، برای من همین کافی است که عذرش را بخواهم.

نویدکیا همچنین گفت: این را به باشگاه می‌سپارم که در موردش تصمیم بگیرد. فقط بحث انضباطی بود که چون سه روز به ایشان استراحت داده بودم، حالا یک روز هم دبی سیل آمده بود یا پرواز تاخیر داشته یا اصلا پرواز کنسل شده، می‌شود چهار روز، نه پنج روز ولی چون غیبتش شد ۱۰ روز و ۱۵ روز، من به باشگاه گفتم که دیگر نیازی به ایشان ندارم.

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد