Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌27 مردادماه در جمع خبرنگاران، از پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در مهرماه دانشجو می‌پذیرد.
وی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزشی را در مقطع کاردانی شامل فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی عنوان کرد و افزود: همچنین این مرکز در مقطع کارشناسی، در رشته‌های فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام مقطع کاردانی از 27 مردادماه و زمان ثبت نام مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه است.
کاظمی تصریح کرد: همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، خبر داد و اضافه کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، کارگاه معماری، کتابخانه، واقع شدن در مرکز شهر... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.
وی تصریح کرد: از مزایا و امکانات در نظر گرفته شده برای دانشجویان و علاقمندان تحصیل در این مرکز، می‌توان به امکان تقسیط شهریه مطابق ضوابط، استفاده از وام بدون بهره دانشجویی و پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها اشاره کرد.
این مدرس درس روانشناسی در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی 98-99 (ترم مهرماه)، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
کاظمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند به آدرس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج، سالم آباد، بلوار کاشانی، کاشانی 19، مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان، مراجعه یا با شماره تلفن‌های 07433233995 و 09924496347 تماس حاصل کنند.
یادآور می‌شود، هم‌اکنون در این مرکز 260 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پذیرش دانشجو جهاددانشگاهی مرکز علمی ـ کاربردی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور