Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:12:28 GMT

«بانوی سردار» عیدغدیر به شبکه سه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۴۵۹۵

«بانوی سردار» عیدغدیر به شبکه سه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‎کنندگی سعید مرادی در صداوسیمای مرکز چهار محال و بختیاری تولید شده است. این سریال در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‎ای به قلم پرویز شیخ طادی نگارش شده است.

«بانوی سردار» به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی و مبارزه وی با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربیت فرزندان دلیر وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی‌بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

این سریال درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و در بین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوانین ظالم را کوتاه کرد. بی‎بی مریم بختیاری خواهر سردار اسعد بختیاری و علیمردان خان بختیاری فرزند بی‎بی مریم نیز از مبارزان این دوره هستند.

پانته‌آ سیروس، حبیب دهقان‎نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

نویسنده و کارگردان این مجموعه پرویز شیخ طادی، تهیه‎کننده و مجری طرح سعید مرادی، مدیر تصویربرداری فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس و مدیر هنری مجید علی، مدیر تولید رحیم بیابانی، طراح چهره‎پردازی داریوش صالحیان، مدیر برنامه‎ریزی داریوش جهانگیری، دستیار اول کارگردان محسن حسن پور، طراح جلوه‌های ویژه میدانی حمید رسولیان، طراح بدلکاری علیرضا فتحی، صداگذار احسان افشاریان، تدوینگر مهدی مهرنیا و طراح تیتراژ آن دهقان محمدی است.

این مجموعه تلویزیونی از ۲۹ مرداد، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‎رود و بازپخش آن ۳۰ دقیقه بامداد، ۱۰ و ۱۴:۳۰ بعدازظهر روز بعد است.

کد خبر 4695418 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه سه سیما پرویز شیخ طادی تئاتر ایران موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی فیلم سینمایی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان بازیگر تئاتر رادیو نمایش سازمان صداوسیما بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت