Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یونس عزیزی مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سابقه بازسازی واقعه غدیر به سال ۸۹ برمی‌گردد، اضافه کرد: امسال واقعه غدیر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، گیلانغرب، هرسین، صحنه، کنگاور و سنقروکلیایی بازسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی ادامه داد: بازسازی اتفاقات رخ داده در جریان واقعه غدیر، قرائت خطبه غدیر  از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه معنوی خواهد بودپیش بینی می‌شود بازسازی واقعه غدیر در شهر کرمانشاه بین پنج تا شش هزار نفر و در دیگر شهرستان‌های محل برگزاری مراسم بین چهار تا پنج هزار بازدید کننده داشته باشد.

عزیزی گفت: ویژه برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۸ روز عید غدیر (۲۹ مرداد) در بلوار تاق‌بستان، جنب حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

برگزاری مراسم عید غدیر در کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار احادیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس