Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:10:42 GMT

بسیج تلاش می کند برنامه های نظام زودتر به منصه ظهور برسد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۴۴۹

بسیج تلاش می کند برنامه های نظام زودتر به منصه ظهور برسد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در مراسم امضا تفاهم نامه میان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: شکر خدا توانستیم با اقتدار، با افتخار و با صلابت دهه پنجم عمر با برکت انقلاب اسلامی را آغاز کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب هم ناظر بر همین امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: گذشت چهل سال از عمر انقلاب خیلی سالیان درازی برای الگوی جدید حکمرانی در جهان نیست و با آنکه این انقلاب تا کنون کارنامه درخشانی داشته اما به کاستی ها و ضعف ها هم توجه می کند. 

سلیمانی افزود: ما به عنوان بسیج و بزرگترین سازمان مردم نهاد دنیا در صحنه های اداره کشور بیشتر از دیگر دستگاه ها، از مردم جهت پیشبرد اهداف خود استفاده می کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما در کنار هر دستگاهی که همکاری می کنیم، می توانیم سرعت تحقق اهداف و برنامه‌های آنها را افزایش دهیم.  

وی گفت: در درون کشور ۸۰ میلیون نفر از مردم از آحاد بسیج هستند و معتقدند جمهوری اسلامی ایران می تواند در جایگاه بالاتری از آنچه که اکنون قرار دارد، حضور داشته باشد. 

سلیمانی بیان کرد: بسیج تلاش خواهد کرد در کمک به همه دستگاه ها، برنامه های نظام زودتر و بهتر به منصه ظهور برسد و بر همین اساس هم همکاری با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را به فال نیک می گیریم. 

ادامه دارد...

کد خبر 4695512 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بسیج سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه ایران اسحاق جهانگیری حسن روحانی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف شورای نگهبان هیئت دولت سید عباس موسوی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است