Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@16:16:29 GMT

صحنه‌های تلخ قطعی آب در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۴۶۵

صحنه‌های تلخ قطعی آب در اهواز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز که امروز 26 مرداد ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات آبفا اهواز مربوط به مسایل و مشکلات زیرساختی است. زیرساخت های فرسوده ای که مربوط به 70 سال گذشته هستند و مشکلاتی را برای مردم اهواز به وجود می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشت سال جنگ بر دوش مردم خوزستان بود و دیگران هرگاه که دلشان می خواست کمک می کردند. در این زمینه دیگر استان ها با دلاری با قیمت کمتر از 100 تومان استان خود را توسعه دادند اما خوزستانی که دین خود را به اسلام ادا کرده در توسعه دچار مشکل شده است و با مشکلات در این زمینه دست و پنجه نرم می کند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: در مناطقی در اهواز مانند پردیس یا کیانشهر که به تازگی ساخته شده اند مشکل فاضلاب وجود دارد و این مساله در حالی است که نمی توان از زیرساخت های فرسوده این مناطق گله کرد زیرا این مناطق تازه تاسیس هستند.

حاجتی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب اهواز، ادامه داد: در بحث قطعی آب با صحنه های بسیار تلخی در اهواز مواجه هستیم. نباید چنین اتفاقاتی در سطح شهرستان اهواز بیفتد و مسولان باید تلاش کنند تا شاهد چنین صحنه های تلخی در موضوع قطعی آب در اهواز نباشیم.

وی با بیان اینکه مساله فاضلاب اهواز فقط مساله بهداشت و رفاه مردم نیست، گفت: مهمترین رسالت در نظام جمهوری اسلامی آن است که مردم احساس کرامت کنند. اینکه مردم در خیابان ها شاهد آب های سطحی و یا فاضلاب باشند، با کرامت انسان ها ناسازگار است و باید به این بخش نیز توجه جدی شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه در کشور با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: ما نمی خواهیم فضایی علیه دولت و دستگاه های اجرایی درست کنیم اما دولت نیز حداقل توقعات مردم را باید برآورده کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اهواز وجود دارد را نمی توان به گردن یک شخص انداخت.

 بهنام مریدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز که امروز 26 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:  با وجود حجم عظیم مشکلات در حوزه آب و فاضلاب، مدیران پیشین توانسته اند کارهای خود را پیش ببرند و اقدامات لازم را برای حل مشکلات انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به برنامه کاری جدید شرکت برای آغاز فعالیت ها تصریح کرد: تلاش خواهم کرد تا هرچه سریعتر برنامه کاری جدید شرکت آبفا اهواز را تدوین کنم. در این زمینه برنامه شفاهی اقدامات ارائه شده و برنامه کتبی نیز به صورت مدون آماده خواهد شد.

مریدی ادامه داد: مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اهواز وجود دارد را نمی توان به گردن یک شخص انداخت. توسعه نامتوازنی که در شهر اهواز وجود داشته شاید یکی از علل این مشکلات باشد. همچنین قدیمی بودن خطوط فاضلاب در برخی از مناطق و توسعه ای که با ساخت آپارتمان ها در آن مناطق اتفاق افتاده زمینه را برای بروز این مشکلات فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: تلاش همکاران در شرکت آب و فاضلا اهواز بر این است تا بتوانند آب با کیفیت را به مردم برسانند و مشکلاتی که در سطح شهر در بحث فاضلاب نیز وجود دارد را حل کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: علاقه مند بودم تا مجددا در مجموعه آبفا فعالیت کنم و به این دلیل از مجموعه ثبت احوال جدا شدم. امیدوارم با دست یاری همکارانم در مجموعه آبفا اهواز بتوانیم به مردم خدمت و مشکلات را حل کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آب و فاضلاب امام جمعه اهواز منابع آبی آبفا آب آشامیدنی قطع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، باهدف کاهش جمعیت کیفری و به منظور تحقق برنامه‌های عملیاتی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه دیدار با زندانیان، به بررسی و رفع مشکلات ۱۵ مددجوی زندان سپیدار اهواز پرداختند.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه هفتگی دیدار با زندانیان ضمن گفتگو با ۱۵ مددجو آقا و خانم زندان سپیدار اهواز، مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.
 
در این دیدار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، یکی از برنامه‌های عملیاتی و راهبردی این معاونت در سال ۱۴۰۳ را حضور در زندان‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌های عملیاتی و سند تحول و تعالی قضایی، پیگیری، رفع مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: از اقدامات بسیار مهم و مؤثر توسعه حل اختلاف خوزستان در سال گذشته، گسترش شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و راه اندازی کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان می‌باشد که در آزادی تعداد زیادی از زندانیان ثمرات و نتایج بسیاری خوبی داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: اگر ما بتوانیم شرایط بخشش یک نفر را فراهم کنیم در ظاهر یک انسان را نجات و در واقع یک خانواده و در سطح کلان‌تر یک جامعه را نجات داده‌ایم که اثرات بسیار ماندگاری دارد.

 این مقام قضایی در ادامه بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به ویژه فعال سازی شورای‌های حل اختلاف را بر گسترش صلح و سازش بین مردم به منظور استمرار رویکرد حبس زدایی و جلوگیری از ورود افراد به زندان در موارد غیر ضروری را خواستار شد.

احمد رضا آزاده رئیس زندان سپیدار اهواز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رویکرد اثرگذار معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در کاهش جمعیت زندانیان استان و پیگیری مشکلات آنان، بر لزوم گسترش همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف در جهت تحقق اهداف قوه قضاییه تاکید کرد و بیان داشت: قطعاً بازدید از زندان و دیدار با مددجویان ثمرات بسیاری خواهد داشت و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است