Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:52:10 GMT

استقلالی ها وزنه زدند، استراماچونی در جلسه فنی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۵۶۳۱

استقلالی ها وزنه زدند، استراماچونی در جلسه فنی

بازیکنان استقلال صبح روز یکشنبه یک جلسه تمرین با وزنه برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال صبح روز یکشنبه مطابق هفته های گذشته یک جلسه تمرین با وزنه برگزارکردند تا برای شروع لیگ برتر آماده شوند.


با تصمیم سرمربی استقلال و در حضور خود استراماچونی این جلسه تمرینی از ساعت 9:30 صبح در مجموعه انقلاب آغاز شد و بازیکنان استقلال زیر نظر دستیاران سرمربی استقلال برنامه های خود را سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه تمرینی دیاباته حضور نداشت و در کنار سایر بازیکنان تمرین نکرد تا با حضور در کلینیک استقلال به کارهای اختصاصی بپردازد.


در جریان برگزاری تمرین، استراماچونی جلسه ای با عمر دانسی دستیار خود داشت و درباره برنامه های تمرینی گفت و گو کرد.


این تمرین استقلالی ها بیش از 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان استقلال آخرین تمرین وزنه خود را برگزار کردند و در نوبت عصر نیز یک جلسه تمرینی خواهند داشت.

 

آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم ما بودند و از همه بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان که با برتری ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم حریف سرسختی را به نام ذوب‌آهن اصفهان پیش رو داریم و اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: روی یک توپ ساده تمرکز نداشتیم و دروازه‌مان باز شد. این گل روی غفلت تیم ما بود. بازی سخت شد اما زود شکل تیم را درست کردیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و فرصت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردیم. سه گل زدیم که یک گل آفساید اعلام شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

نکونام درباره قضاوت این بازی گفت: کوپال ناظمی در بازی‌هایی که برای تیم من سوت زده، سه اشتباه تاثیرگذار داشته است اما امروز به‌رغم اینکه بازی سریع بود بدون نقص سوت زد.

وی درباره اینکه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال نساجی مازندران را شکست داد و آیا این موضوع روی عملکرد تیمش تاثیر نداشت، گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب در اختیار دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند.

سرمربی استقلال درباره درخشش ۲ بازیکن خارجی این تیم و بازیکنانی که مد نظرش بودند نیز گفت: من تلاش کردم تیم خوب و قوی داشته باشم و بازیکنانی را رصد کردم که به درد تیم می‌خورند. دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده‌اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تلاش کردیم که به‌خاطر هواداران بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم.

نکونام درباره تغییرات مدیریتی پس از واگذاری استقلال نیز افزود: درباره آینده مدیریتی باشگاه حرفی ندارم. فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی‌کنیم.

تیم استقلال با پیروزی در این دیدار، ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد