Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با حضور در حاشیه بازدید از محل برگزاری اردوهای نشاط و امید در یزد از افزایش ۳۵ درصدی بودجه سازمان جوانان هلال احمر در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمودرضا پیروی، در حاشیه بازدید از محل برگزاری اردوهای نشاط و امید در یزد اظهار داشت: در بحث سرمایه گذاری روی نیروهای انسانی، بر روی جوانان از لحاظ بودجه و برنامه توجه ویژه ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه گذاری در این بخش، در آینده به نفع همه خواهد بود. بر این اساس باید به زیرساخت ها توجه ویژه ای داشته باشیم که می تواند در قالب اردوهای فرهنگی یا آموزشی همچون اردوهای نشاط و امید، رفاقت مهر یا طرح دادرس باشد. این فعالیت ها با هر عنوانی که محور آن جوانان است، از اقدامات ویژه ای است که، موجب کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی و نهادینه کردن آموزش عمومی از طریق جوانان می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه در قدم اول نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد بودجه سازمان جوانان افزایش یافته است عنوان کرد: امید داریم با برنامه ریزی مناسب، این کار توسعه جدی پیدا کند.

پیروی افزود: ما در سازمان جوانان بحث مشارکت داریم، سازمان جوانان یکی از سازمان های جمعیت هلال احمر است که مشارکت خوبی با سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش دارد و هرجا که بتوانیم مشارکت خوبی داشته باشیم در جهت اهداف جمعیت هلال احمر و توسعه آموزش همگانی این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کشور اردوهای فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم