Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه آمریکایی گزارش داده به کارگران یک شرکت در آمریکا وعده داده شده در صورتی که در سخنرانی ترامپ شرکت کنند به آنها اضافه‌کار تعلق خواهد گرفت. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کارگران شرکت «رویال داچ شل» در منطقه «موناکا» در ایالت پنسیلوانیا آمریکا روز سه‌شنبه مجبور شدند به انتخابی بین حضور در سخنرانی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و چشم‌پوشی کردن از اضافه کاری که همکارانشان می‌توانستند از آن برخوردار شوند دست بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه «پیتسبورگ پست‌گزت» با گزارش این خبر افزود حضور در این سخنرانی اختیاری بود، اما کارگران قراردادی از دریافت اضافه کار با ضریب روزهای تعطیل که قرار بود چند روز بعد به آنها پرداخت شود محروم می‌شوند. 

به نوشته این روزنامه، به کارگران این کارخانه ناتمام پتروشیمی در پنسیلوانیا گفته شد باید ساعت 7 صبح در محل سخنرانی حاضر شوند، کارت‌های شناسایی‌شان را اسکن کرده و چندین ساعت تا زمان آغاز سخنرانی ترامپ منتظر باقی بمانند. 

ناظر یکی از پیمانکاران به کارگران گفت: «اگر کارت‌هایتان اسکن نشود، از اضافه‌کار خبری نیست.» او همچنین، هر نوع راه انداختن داد و فریاد، اعتراض یا هر رفتار دیگری که به عنوان مخالفت با ترامپ تعبیر شود را ممنوع اعلام کرد. 

دستیار سابق ترامپ: او از انتخابات 2020 انصراف خواهد داد

 

روزنامه واشنگتن‌پست، این اتفاق را از آن جهت حائز اهمیت دانسته که ترامپ بارها گفته شرکت‌کنندگان در تظاهرات‌ها علیه او در سراسر آمریکا از طرف گروه‌هایی تغذیه مالی می‌شوند. ترامپ سال 2017 در اعتراض به تظاهرات‌های سراسری به ریاست‌جمهوری او گفته بود شرکت در تظاهرات، حرفه این معترضان است. هنگامی که زنان در آمریکا در اعتراض به نامزد شدن یک فرد متجاوز جنسی به عنوان قاضی دیوان عالی اقدام به تظاهرات کردند او گفته بود که آنها تظاهرات‌کنندگان پولی هستند. 

انتهای پیام/

R36444/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی