Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:45:35 GMT

رئیس فدراسیون ووشو با سفیر ایران در برونئی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۷۷۶

رئیس فدراسیون ووشو با سفیر ایران در برونئی دیدار کرد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فدراسیون ووشو،  مهدی علی نژاد روز گذشته در دیدار حمیرا ریگی سفیر ایران در برونئی از زحمات و تلاش های وی در جهت صدور روادید کاروان تیم جوانان ایران قدردانی کرد.

وی در این خصوص خطاب به سفیر ایران، گفت: تیم های ووشوی چند کشور آسیایی به دلیل صادر نشدن به موقع روادید نتوانستد در مسابقات قهرمانی قاره کهن شرکت کنند، اما ویزای کاروان ایران با حمایت‌های شما به موقع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا در ادامه توضیحاتی در خصوص قدمت رشته رزمی ووشو و شرایط این ورزش در جهان ارائه کرد و به تشریح افتخارآفرینی‌های ووشوکاران ایران در سال های اخیر پرداخت.

تمایل برونئی برای افزایش روابط با ایران در زمینه ورزش و گردشگری

حمیرا ریگی سفیر ایران در برونئی نیز در این دیدار از حضور تیم ووشوی جوانان ایران در برونئی ابراز خوشحالی کرد و بر این نکته تاکید کرد که سفارت ایران در این چند روز با تمام توان در خدمت تیم ملی کشورمان خواهد بود.

این مقام مسئول سپس به تشریح شرایط کشور برونئی از جهات مختلف پرداخت و  عنوان کرد که تمایل دارد تا روابط ایران و برونئی در زمینه های مختلف به خصوص ورزش و گردشگری افزایش یابد.

سفیر ایران در برونئی تصریح کرد: حضور تیم بزرگ و پرافتخار ووشوی ایران در برونئی، سفارت را برای رسیدن به این اهداف کمک خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد تیم ملی ووشو برونئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو