Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:39:57 GMT

سرعت بخشی به فرایند سرمایه‌گذاری در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۷۷۷

سرعت بخشی به فرایند سرمایه‌گذاری در قزوین

معاون جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین روز یکشنبه در نشست بررسی پرونده های سرمایه گذاری استان قزوین با اعلام این موضوع، تصریح کرد: دیدگاه دستگاه‌های اجرایی، به خصوص خدمات رسان در سال رونق تولید کمک رسانی بیشتر به واحدهای مشکل‌دار است.
 احمد بارگاهی ادامه داد: در حوزه استقرار واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاری و براساس سیاست‌های پیش‌بینی شده، هدایت آنها به سمت شهرک های صنعتی احداثی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به ۲ نوع پرونده های ارجاع شده به جلسات سرمایه گذاری استان، یادآور شد: پرونده های نوع نخست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران در حوزه سرمایه گذاری و ارائه راهکارهای موجود و نوع دوم نیز پرونده های مربوط به احداث و توسعه واحدها است.

این مسئول حوزه سرمایه‌گذاری استان قزوین خاطرنشان کرد: در بخش انرژی های پاک نیز با تخصیص یک هزار هکتار از اراضی ملی به شرکت شهرک های صنعتی، درصدد احداث شهرک انرژی خورشیدی بر آمدیم اما تا احداث زیرساخت‌های لازم و راه اندازی آن و برای حفظ سرمایه گذاران، پرونده‌های مربوط به این حوزه طبق روال قانونی بررسی و مراحل آن طی می شود.
 وی ادامه داد: با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده‌ها در کارگروه زیربنایی اقتصادی استان زمان‌بر بوده تصمیم گرفته شد تا با تشکیل کمیته و کارگروه‌های فرعی سرعت بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها داده شود و در نهایت نیز پس از تعیین جهت تصویب نهایی به این کارگروه ارسال شود.
 در ادامه این نشست به درخواست احداث ۲ واحد کارگاهی مواد شوینده، تمدید مجوز زیست محیطی شرکت سپاس تجارت آریا، تامین برق شرکت بالین تک، تامین برق، گاز و مجوز محیط زیست و پروانه بهره برداری ۲ کارخانه تصفیه روغن، احداث واحد ماشین سازی و تولید پودر جوش، کور کردن چاه آب فرم یک در دانسفهان و درخواست شرکت نوآوران ۱۳۹ در خصوص گاز کشی و تسهیلات کارخانه فرآوری میوه و سبزیجات روستای قشلاق مورد رسیدگی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
۸۰۵۴*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استان قزوین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق