Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:24:47 GMT

حضور قطعی تیم فوتبال سایپا در استان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۹۲۶

حضور قطعی تیم فوتبال سایپا در استان

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سایپا  که در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارد، سال ۹۴ به دنبال برخی حواشی و کاستی ها، این استان را ترک کرد که نارضایتی و گلایه های ورزش دوستان را در پی داشت.

یکی از تلاش های چند ساله در استان این بوده که این تیم بار دیگر به البرز بازگشته تا  فوتبال دوستان این استان بتوانند بار دیگر نماینده ای در رقابت های لیگ برتر کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تلاش استاندار البرز در کنار همت دیگر مسوولان استان جواب داد و حضور تیم فوتبال سایپا به عنوان نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر کشور قطعی شد.

عزیزاله شهبازی هفته گذشته از رایزنی برای بازگشت تیم فوتبال سایپا به استان خبر داد و عنوان کرد:  در نشستی مشترک بین مسوولان استان و  مدیر عامل سایپا  موضوع  بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز مطرح شد.

در این نشست توافق شد که از این پس  بازی های این تیم در البرز برگزار شود تا از این طریق بتوانیم زمینه خوشحالی  جوانان ورزشکار و مردم ورزش دوست البرز را فراهم کنیم.

امروز این پیگیریها جواب داده و در فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشور، سایپا به عنوان نماینده البرز حضور خواهد یافت.

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال البرز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: آمدن این تیم به البرز قطعی و هم اکنون در حال آماده سازی ورزشگاه انقلاب کرج برای میزبانی از رقابت های لیگ برتر کشور هستیم.

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از سی و یکم مردادماه آغاز و تیم سایپا در هفته نخست این دوره از رقابت ها در یک بازی خارج از خانه عصر پنجشنبه ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف ذوب آهن می رود.

در کنار تیم سایپا، تیم فوتبال گل ریحان البرز به عنوان نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد که در هفته نخست فصل جدید این  رقابت ها در یک دیدار خارج از خانه توانست با نتیجه سه بر ۲ از سد  آرمان گهر گذشته و نخستین پیروزی خود را کسب نماید.

۷۴۱۴/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال البرز باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.
داوری این دیدار بر عهده: مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.
ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. 
سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.
نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند ولی شاید آنها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. 
ملوان در مرحله قبل شهر راز شیراز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی بوشهر را برد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد