Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@18:15:07 GMT

۸ موسسه اعزام دانشجو به خارج پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۶۹۸۶

ابراهیم حاجی زاده اظهار داشت: موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور که دارای مجوز فعالیت از وزارت علوم هستند باید طبق آیین نامه مصوب هیات دولت و دستور العمل نظارت بر فعالیت موسسات اعزام به دانشجو به خارج از کشور که توسط کارگروه نظارت براین موسسات ابلاغ شده است رفتار کنند، در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روز یکشنبه سازمان امور دانشجویان، موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور باید با ارائه اطلاعات صحیح و واقعی به متقاضیان در زمینه تحصیل در خارج از کشور راهنمایی و مشاوره بدهند.
حاجی زاده تاکید کرد: موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور که دارای مجوز هستند، اما طبق مقررات و ضوابط تخلف داشته باشند، لغو مجوز شده و موسسه آنها با همکاری نیروی انتظامی پلمب می شود.
وی از لغو مجوز ۱۱۵ موسسه اعزام دانشجو دارای مجوز در سال های اخیر به دلیل رعایت نکردن ضوابط قانونی خبر داد و گفت: به همه موسسات اعزام به دانشجو هشدار می دهیم در صورت رعایت نکردن قانون لغو مجوز خواهند شد.
مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان در مورد افراد و موسساتی که بدون مجوز فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: اگر موسسه ای علاقه مند به فعالیت صحیح و درست در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور است و شرایط اولیه قانونی را دارد، از مسیر قانونی نسبت به دریافت مجوز اقدام کند.
وی از همکاری پلیس امنیت کشور برای برخورد با موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور فاقد مجوز قدردانی کرد و افزود: وضعیت این موسسات در حال پیگیری است و سعی می شود با تمام امکانات در این موارد با جدیت و حساسیت بیشتری پیگیری کنیم.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید