Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:08:53 GMT

آخرین پیشنهاد رئال برای اریکسن: 60 میلیون پوند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۷۰۷۴

آخرین پیشنهاد رئال برای اریکسن: 60 میلیون پوند

به گزارش سان، رئال مادرید در آخرین تلاش برای جذب کریستین اریکسن به باشگاه تاتنهام پیشنهادی 60 میلیون پوندی ارائه خواهد کرد تا فشار بر دانیل لوی رئیس این باشگاه را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید رئال مادرید از تلاشهای خود برای جذب کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام دست برنداشته و مدیران رئال منتظرند تا در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات اسپانیا پیشنهادی 60 میلیون پوندی به تاتنهام ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف رئال این است که با این پیشنهاد دانیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام را تحت فشار بگذارد تا در فرصتی کوتاه درباره اریکسن تصمیم‌گیری کند.

 

 

لوی به این معروف است که وقتی بازیکنان برجسته تاتنهام از تمدید قرارداد خود خودداری می‌کنند با فروش آنها موافقت می‌کند چون مایل نیست ستاره‌های تیمش بعد از پایان قراردادشان به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کنند. او به همین دلیل فصل گذشته با فروش موسی دمبله موافقت کرده است.

 

با اینحال، لوی تا این لحظه از موافقت با انتقال اریکسن به رئال سر باز زده هر چند اریکسن از تمدید قرارداد خود با تاتنهام خودداری کرده است. سان می‌گوید مدیران رئال قصد دارند از این روش کاری لوی به نفع خود استفاده کنند و برای پیشنهاد آخرشان تا آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات اسپانیا منتظر خواهند ماند.

 

با توجه به اینکه از قرارداد اریکسن با تاتنهام تنها ده ماه دیگر باقی مانده به گزارش سان، مدیران رئال مطمئن هستند که در آخرین روزهای فرصت نقل و انتقالات که روز 2 سپتامبر بسته خواهد شد خواهند توانست اریکسن را به برنابئو منتقل کنند.

 

رئال مادرید تاتنهام کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تاتنهام کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال روز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. توپچی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام هم در رتبه پنجم است و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار درباره نکات بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

مصدومیت دستینی اودوگی؟
این واقعا برای خود او و ما ناامیدکننده است. او سال خوبی را پشت سر گذاشته بود و ما امیدوار بودیم بتوانیم با همدیگر فصل را تمام کنیم اما متأسفانه همانطور که گفته شده، فصل برای او به اتمام رسیده.

دلیل مصدومیتش؟
این فوتبال است، هر بازیکنی ممکن است به هر نحوی دچار مصدومیت شود. یک اتفاق ناگوار در تمرین رخ داد که باعث شد او آسیب ببیند.

اولیور اسکیپ مصدوم شده؟
بله متاسفانه درست است. او دچار یک مصدومیت جزئی شده و نمی‌تواند مقابل آرسنال بازی کند.

ریچارلیسون و پدرو پورو؟
آنها خوب تمرین کرده‌اند و هر دو آماده حضور برابر آرسنال هستند. هر دو در تمرینات آماده بوده‌اند و این موضوع من را امیدوار کرده است.

برای متوقف کردن آرسنال در راه رسیدن به جام انگیزه دارید؟
من و تیمم اهمیت بازی را درک می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که اجازه ندهیم بزرگترین رقیب‌مان در بزرگ‌ترین دربی ممکن از ما جلو بیفتد. ما عواقب آن را درک می‌کنیم. بله تلاش خواهیم کرد آنها را از قهرمانی دور کنیم و مهم‌تر از همه این است که خودمان سه امتیاز را بگیریم و به رتبه چهارم نزدیک‌تر شویم.

سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرید؟
من نسبت به شما برتری‌ای ندارم. من هم مانند شما باید منتظر بازی‌ها و پایان فصل باشم و فقط نقش‌مان فرق می‌کند. امیدوارم به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس