Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا وکیلی رئیس انجمن خوشنویسان نایین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در نمایشگاه هنرمندان خوشنویس نایینی گفت: برگزاری همایش و جشنواره‌ها با اقلام مختلف از غبار تا کتیبه بسیار مشکل است چراکه تمام سابقه و تمام شب زنده داری‌های اساتید و هنرمندان در میدان عمل یعنی برگزاری نمایشگاه، مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول آموزش انجمن خوشنویسان اصفهان افزود: خوشنویسی هنری، قدسی است که با آن آیات قرآن، احادیث و دیوان شعرا نوشته می‌شود و از این جهت خیلی مقدس و قابل احترام است چرا که یک خوشنویس ذات خودش را به گونه‌ای نشان می‌دهد که از اثر خود راضی باشد.
او با بیان اینکه عرفان از شاخص‌ترین ویژگی یک خوشنویس است اظهار کرد: درون خوشنویس پاک و منزه از تمام آلودگی‌ها است و اساتید قبل از اینکه شروع به خوشنویسی کنند وضو می‌گرفتند تا خود را از همه تعلقات دنیوی پاک و آزاد نموده و آن چیزی که دوست و مد نظر خود دارد را بروز دهد.   وکیلی گفت: هنر خوشنویسی نشر درون خود خوشنویس است چرا که برای خلق یک اثر خوشنویسی مشقت، رنج‌های زیاد و شب زنده داری را تحمل کرد تا با تکرار نتیجه کار را ارزیابی نمود.
مسئول آموزش انجمن خوشنویسان اصفهان بیان کرد: مسئولین و دست اندرکاران می‌توانند به بقا و ازدیاد خوشنویسان نایین با مساعدت در برگزاری جشنواره‌ها، کمک کنند چرا که جای جشنواره در شهر تاریخی نایین که شهر خوشنویسان از گذشته تا به حال بوده خیلی خالی است.
برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با حضور هنرمندان اصفهانی در نایین
ماشااله فخارزاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ناییندر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۶۰ اثر از ۲۰ هنرمند خوشنویس اصفهان و نایین به نمایش گذاشته شده است.   
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین هدف از این نمایشگاه را پیشبرد هنر خوشنویسی دانست که باعث رونق تولید هنر خوشنویسی در نایین می‌شود.
او اظهار کرد: انجمن خوشنویسان نایین با همت استاد علی اکبر قاسمی طی سال‌های گذشته فعالیت چشم گیری داشته و توانسته هنرجویان و علاقه‌مندان زیادی را به سمت این هنر جذب کند.     انتهای پیام/س نمایشگاه هنر خوشنویی در نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد

حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی در چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو ۲۰۲۴ در کشور سوئیس موفق به کسب مدال برنز و دریافت جایزه ویژه نوآوری‌های این نمایشگاه شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات جهان در ۱۷ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت سال جاری در ژنو - سوئیس، حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی موفق به کسب مدال برنز شد.

اختراع حمزه نجفی مهر ، یک عینک و پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی است که ابزارها و راهکارهایی نوین برای توسعه برند شخصی را ارائه می‌دهد. این پلتفرمِ منحصر به فرد قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط پرداخته و تجربه‌ای بی‌نظیر جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی کاری و حرفه ای، اجتماعی و حتی عاطفی را برای هر کاربر ایجاد کند.

با استفاده از این پلتفرم هوشمند، افراد قادرند به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و تجربه‌ای بی‌نظیر از داشتن یک مربی و راهنما را در شرایط مختلف و در محیط مجازی، داشته باشند.

این عینک و پلتفرم امکاناتی مانند امکان حضور در سخنرانی بصورت واقعیت مجازی، امکان حضور در جلسات گروهی و کلاس ها بصورت واقعیت مجازی، امکان شخصی‌سازی تمرین‌ها در حوزه توسعه فردی، امکان تعامل با هوش مصنوعی در حوزه‌های مرتبط با شخص و یا کسب و کار آن و ... را برای کاربر میسر می‌کند.

لازم به ذکر است، پیش از این حمزه نجفی مهر مقام دوم و مدال نقره جهانی از نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات سئول ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت