Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدنژاد کارشناس مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت  مهاباد  در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۹۴ واحد بهداشتی در مراکز خانه بهداشت و پایگاه شهری و روستایی خدمات مراقبتی و بهداشتی توسط مراقبین سلامت و ماما‌ها و سایر کارشناسان به مادران باردار، کودک، میانسال، سالمند، بهداشت روان، تغذیه، دهان و دندان و خدمات پزشکی و بیماری‌ها ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از این تعداد ۶۳ خانه بهداشت، ۱۸ مرکز سلامت و ۱۱ پایگاه شهری و ۲ پایگاه روستایی هستند افزود: تمام مراکز خدمات جامع سلامت موظف به انجام مراقبت‌های بهداشتی جمعیت زیر پوشش خود هستند.

احمدنژاد همچنین به پرونده الکترونیک سلامت اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۹۹ درصد یعنی ۲۴۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان موفق به ثبت پرونده الکترونیک شده اند و ۱ درصد جمعیت باقیمانده اطلاعات شان در دست نیست.

انتهای پیام / س خ 

ارائه خدمات مراکز بهداشت در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری