Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی با هدایت فرهاد مجیدی آماده حضور در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می‌شوند که تلاش می‌کنند تا طلسم صعود به این مسابقات را بشکنند و بتواند به توکیو برسند.

همچنین به جز انگیزه‌ای که بازیکنان و کادرفنی دارند، سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال ایران) نیز در حال هماهنگی با کشور‌های دیگر هستند تا برای تیم امید بازی‌های دوستانه مهیا کنند و به جز اردوی مرداد یوز‌های جوان که لغو شد، قرار است اعضای تیم در شهریور ماه با ازبکستان دیدار کنند و سپس در ماه‌های آینده با اندونزی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال امید ایران ۱۱ شهریور به ازبکستان می‌رود

البته در روز‌های اخیر شایعه‌ای بوجود آمده بود که فرهاد مجیدی، سرمربی جوان تیم ملی فوتبال امید ایران نمی‌تواند روی نیمکت یوز‌های جوان بنشیند که غلامرضا جباری، دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: درحال حاضر مجیدی مدرک A آسیا را دارد و مشکلی برای حضور روی نیمکت در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ نخواهد داشت. همچنین فرشاد ماجدی مدرک A آسیا دارد و او هم می‌تواند روی نیمکت حضور داشته باشد.

او افزود: البته پیش از شروع مسابقات، آیین نامه‌ای منتشر می‌شود و قوانین را برای مسابقات و سال ۲۰۲۰ توضیح می‌دهد، اما مجیدی مدرک A دارد و فکر نمی‌کنم برای او مشکلی بوجود بیاید.

بیشتر بخوانید: استیلی: کمیته فنی در مورد دستیار اسپانیایی مجیدی تصمیم می گیرد/ اردو بعدی تیم امید در شهریور ماه برگزار می شود

در پایان لازم به ذکر است، قرار است یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) ۱۱ شهریور به تاشکند بروند و ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی امید ازبکستان برگزار کنند و همچنین قرار است حمید استیلی راهی تایلند شود تا در مراسم قرعه کشی مسابقات نهایی مقدماتی المیپک ۲۰۲۰ شرکت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!