Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دوره هنر بدن نمایش گسل: اجرای پرفورمنس آرت به این سبک در نمایش گسل برای اولین بار استرکه روی صحنه تئاتر به صورت نمایش در مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین ؛ وحید ممیزی ، در خصوص نمایش گسل، اظهار کرد: نوع نمایش ما پرفورمنس آرت است که پرفورمنس به مقوله‌های اجتماعی، فلسفه و نیازهای جامعه می‎پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یک نوع تابلو، محسمه و نقاشی است که تنها یک کلمه صحبت می‌کند و ما اول نمایش گفتیم «من زن هستم».
وی افزود: این نمایش خروجی کارگاه‌های هنر بدن من است. بازیگران نمایش در این کارگاه آموزش دیدند و در نمایش ایفای نقش کردند. کارگاه‌های ما 2 تا 2.5 ماه طول کشید. از 20 مرداد اجرای نمایش را شروع کردیم و  هر شب استقبال خوبی شده است.  ممیزی در خصوص هدف نمایش گسل، گفت: ما قصد داشتیم با این نمایش به سمت تئاتر روز و نو برویم که در آن سبک دیالوگ گفتن و حرف زدن گرفته شده است. مردم به اندازه کافی شنیدند و حالا دوست دارند که ببینند. ما قصد داشتیم در این تابلو زن را به خود، به بقیه و به مرد نشان دهیم. در پرفورمنس برداشت خود بیننده بر اساس ذهنیت و قاعده خود او اتفاق می‌افتد، تاکنون این اتفاق رقم خورده و برداشت‌ها اتفاق افتاده است. سرپرست دوره هنر بدن نمایش گسل با بیان اینکه اجرای پرفورمنس آرت به این سبک برای اولین بار است، عنوان کرد: به صورت فیزیکال روی صحنه زیاد داشتیم و من پرفورمنس‌هایی به تنهایی به صورت مجسمه‌ای از انسان و نمایش کوتاه تک‌اپیزودی در گالری اجرا کردم اما اولین بار است که روی صحنه تئاتر به صورت نمایش اجرا می‌شود.  وی در خصوص علت نامگذاری نمایش، تصریح کرد: به این دلیل این نام را انتخاب کردیم که شکافی بین خودمان ایجاد شده است. خود زن به عنوان یک زن با آینه خود شکاف دارد. ما از این شکاف رونمایی می‌کنیم. منبع: ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره رادیکال پرفورمنس پرفورمنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر