Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل کوهپایه زاده روز یکشنبه در سمینار حرکت به سوی زیست‌بوم خلاق و نوآور سلامت (THL) که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند مصرف‌کننده استارتاپی باشند.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران چند سالی است که حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم را هدف اصلی خود قرار داده و در ایجاد زیست‌بوم‌های در حوزه سلامت رشد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوهپایه زاده خاطرنشان کرد: امروز ما میزبان استارتاپ‌های مختلف در حوزه سلامت دیجیتال هستیم و امیدواریم شرایطی ایجاد کنیم تا فناوران بتوانند ظرفیت‌های خود را بیشتر نشان دهند.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور که فضا برای استارتاپ‌ها مناسب است بتوانیم از آنها بیشتر استفاده کنیم و از تهدیدهای دوران تحریم با استارتاپ‌ها فرصت بسازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: امیدواریم در شتاب‌دهنده دیجیتال سلامت و مرکز رشد بتوانیم شرایط را برای فعالیت استارتاپ‌ها بیش از پیش آماده کنیم و بازار خوبی به ویژه در منطقه برای محصولات دانش‌بنیان در حوزه سلامت دیجیتال داشته باشیم.
در ادامه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دیروز در بازدید از دانشگاه‌ علوم پزشکی ایران برای حمایت از ساخت ساختمان جدید مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران، قول مساعد داد. 
عباس متولیان افزود: شرکت‌هایی ادعا کرده‌اند که از سال ٢٠٣٠ اندام‌های مصنوعی با سلول‌های بدن انسان ساخته می‌شود و در حوزه فناوری سلامت، رشد زیادی در دنیا شاهد هستیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایران شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم