Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه گاز ایلام، گفت: شورای مشارکت بستری پویا و شکوفا برای افکار و ایده‌های نوین و تحول‌آفرین در پالایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز این استان، کیوان کیانفر، اظهار کرد: این شورا به‌عنوان یکی از ارکان مدیریت مشارکتی، نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف پالایشگاه از طریق جلب مشارکت افکار و ایده‌های نوین و تحول‌آفرین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ارتقاء انگیزش و اعتمادبه‌نفس در کنار رشد خلاقیت‌ها، کمک قابل‌توجهی در جهت بهبود فرایندها و فعالیت‌های پالایشگاه دارد، افزود: توجه به فرهنگ‌سازی مدیریت مشارکتی، مشورت فراگیر و تشویق کارکنان برای مشارکت آن‌ها در نظام تصمیم‌گیری سازمان، از برنامه‌های راهبردی این شورا می‌باشد.

 

دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در ۴ ماهه اول سال جاری تعداد ۷۲۵ پیشنهاد با سرانه ۲.۴ درصد به این شورا ارسال‌شده است که از این تعداد ۲۱۵ پیشنهاد از معاونت عملیات، ۱۰۵ پیشنهاد از امور اداری و ۸۰ پیشنهاد نیز از واحد امور کالا بوده است.

 

کیانفر، خاطرنشان کرد: از این تعداد پیشنهاد ارائه‌شده توسط واحدهای مختلف به دبیرخانه شورای همیاری و مشارکت، تعداد ۲۵ مورد از آن‌ها در زمینه‌های فنی و غیر فنی تصویب‌شده و جهت جاری‌سازی و انجام به واحدهای اجراکننده ابلاغ‌شده‌اند که با انجام آن‌ها امید است نتایج مثبت و قابل قبولی در بهبود فرآیندهای سازمان حاصل شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر نماز جمعه اردبیل عید غدیر گلپایگان خطبه نماز جمعه بیرجند روزنامه دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد پالایشگاه گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، مجتبی بهادری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی افزود: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵۴۶۵ مشترک رسیده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال کرده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این استان در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

بهادری با بیان اینکه نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر به‌سزایی دارد.

وی گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در طول سال گذشته به صورت رایگان انجام داده است.

کد خبر 747609

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب