Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق استقلال پاسخ ادعاهای معاون ورزشی پیشین این باشگاه را داد.

علی خطیر امروز در مصاحبه ای رادیویی بدون اشاره به اسم امیرحسن صادقی مدعی شد این بازیکن چندبار با او جلسه برگزار کرده است تا بتواند دوباره به جمع آبی پوشان برگردد و به همین دلیل علیه او مصاحبه کرده است.

امیرحسین صادقی در پاسخ به این ادعا گفت: نمی دانم چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نمی توانم حرفی بزنم. به هرحال این آقای خطیر ادعایی کرده است و باید شنونده عاقل باشد. این به نظر شما منطقی است؟

او ادامه داد: آقای خطیر از خودش سوال کند که آیا من اصلا شماره ای از ایشان دارم؟ اگر قرار بود حرفی بزنم با آقای فتحی حرف می زدم نه ایشان که حتی شماره تلفنش را هم ندارم.

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به این تیم را داشته یا نه هم گفت: من اگر می خواستم چنین درخواستی کنم برای طلبم گروکشی می کردم نه اینکه به باشگاه بروم و بی قید و شرط 800 میلیون از طلبم را ببخشم. در این جلسه اصغر حاجیلو و آقای فتحی حضور داشتند و از آنها بپرسید آیا من چنین شرطی گذاشتم؟ حرف هایی می زنند که آدم خنده اش می گیرد. می توانید از فتح الله زاده بپرسید من چه پول هایی را در دوران ایشان بخشیدم و حتی یک بار در مورد آن حرفی نزدم.

صادقی در ادامه در مورد عملکرد علی خطیر در این باشگاه هم می گوید: هر روز می گویند من این کار را کرده ام و آن کار را کرده ام، استاد شما وظیفه ات را انجام دادی. دیگر اینقدر حرف و حدیث و منت ندارد که کارهایت را در بوق و کرنا می کنی.  شما در قبال خدماتی که انجام داده ای وظیفه داشته ای و کار مهمی نکرده ای.

آقای خطیر تکلیف این دلارها را روشن کنید

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: 3 بازیکن در زمان آقای خطیر لژیونر شده اند، مجید حسینی، تیام و صیادمنش رفته اند و به گفته خودشان پول های خوبی هم در آورده اند. آقای خطیر تکلیف این دلارها را روشن کنید و بگویید چه اتفاقی افتاده است که باشگاه هنوز مشکل مالی دارد. حتما ایشان باید تکلیف دلارها را روشن کند و فکر می کنم موضوع جلسه دیروز ایشان در باشگاه استقلال هم همین بوده است که اینقدر ناراحت شان کرده است./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال

با اینکه از شب گذشته اخبار مربوط به برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال در رسانه‌ها منتشر شده بود این خبر عصر امروز به طور رسمی روی رسانه باشگاه قرار گرفت.

با قطعی شدن جدایی علی خطیر از باشگاه استقلال این مدیر جوان و با تجربه متنی را منتشر و از همکاران خود در استقلال تشکر کرد.

علی خطیر در این متن هیچ گلایه‌ای بابت برکناری از مدیرعاملی استقلال انجام نداده و حتی برای هلدینگ خلیج فارس به عنوان متولی جدید باشگاه استقلال هم آرزوی موفقیت کرده؛ مدیرعامل پیشین استقلال نوشته است:

 “به نام تنها دادگر هستی
 هواداران عزیز استقلال ایران
 با سلام

 امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

 با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

 از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

 با نهایت احترام و ارادت
 علی خطیر
 هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز
 ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳”

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • واکنش علی خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری