Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه محور رسانه‌ها باید مطالبات مردم باشد، گفت: راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی‌کردن تبلیغات دینی‌ست. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد با اشاره به راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی‌کردن تبلیغات دینی‌ست و این امر کلیدی‌ترین جمله در راستای راهبردهای سازمان تبلیغات است، چون همان‌گونه که در گذشته بار تبلیغات اسلامی را مردم در خانه‌ها، تکایا و مساجد به‌عهده داشته‌اند امروز نیز قرار است مردم فصل‌الخطاب باشند برهمین اساس نگاه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید مردمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطالبات مردم باید محور رسانه‌ها باشد و نباید رسانه‌ها صدای دولت‌ها باشند، افزود: نظام ما اسلامی‌ست و این دولت‌ها با رأی مردم ظهور پیدا می‌کنند که در همین راستا مقام معظم رهبری می‌فرماید این راه پرافتخار را ادامه خواهم داد و به این مردم اعتماد دارم، ایشان با این تأیید و تأکید به‌دنبال این هستند که بحث مقاومت که راهبرد و استراتژی جمهوری اسلامی‌ست را پیش ببرند.

آیت‌الله سعیدی: اعیاد دینی بهترین فرصت برای وحدت امت اسلامی استسمنان| بصیرت دینی و‌ معنویت انقلابی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت سپاه استاحیاء و رونق مساجد با همفکری جامعه دینی امکان‌پذیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام غدیر عنوان کرد: برنامه‌های عید غدیر توسط سازمان تبلیغات در سطح مساجد، تکایا مصلاها و اماکن عمومی به‌صورت مردمی برگزار و هم‌چنین در روز عید غدیر مراسمی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از غدیر برنامه‌های محرم را آغاز خواهیم کرد، بیان کرد: عملیات برنامه‌های محرم با اساس آموزش آغاز خواهد شد و بیش از 680نفر از اقشار تأثیرگذار مانند مداحان، ائمه‌جمعه، اساتید، مسئولان هیئت‌های مذهبی و روحانیون آموزش‌های خاص جهت آغاز عملیات محرم را خواهند دید، محتوای این عملیات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بوده که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده‌است.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند