Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت هلی کوپتری ایران در زمینه توسعه خدمات آموزشی، گردشگری و تجاری هوانوردی درکیش با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری می کند.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت هلی کوپتری ایران و سازمان منطقه آزادکیش درتفاهم نامه ای بر ایجاد زمینه های همکاری در جهت بهره گیری از ظرفیت های موجود هلیکوپتری در فرودگاه جزایرکیش و هندورابی و تسهیل فرایند های موجود برای استفاده حداکثری از توان تخصصی و تجهیزات این شرکت درجهت توسعه خدمات آموزشی ،گردشگری، تجاری و هوانوردی در کیش و هندورابی تاکیدکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکترمظفری در این نشست با بیان اینکه توسعه گردشگری در بخش های مختلف از جمله محورهای فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش است گفت : در جزیره کیش زیر ساخت های مناسبی در بخش های مختلف فراهم شده و پتانسیل های نهفته ارزشمندی وجود دارد که باید از آنهابه شکل مطلوب استفاده کرد.
وی تصریح کرد: درشرایط کنونی کشورو فشارتحریم ها، نگاه ما به ظرفیت های کیش نگاه ملی است و تلاش می کنیم تا با استفاده از توانمندی بخش خصوصی زمینه توسعه همه جانبه کیش درجهت رونقاقتصادی ایران اسلامی فراهم شود.
دکترمظفری با تاکید براینکه توسعه خدمات هوانوردی درکیش علاوه بر فراهم کردن زمینه سودآوری بخش فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی های کشور درعرصه هوانوردی است تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد کیش باهدف استفاده بهینه از ظرفیت های بخش خصوصی درتوسعه صنعت گردشگری آماده است تا با شرکت هلی کوپتری ایران همکاری کند.
وی ابرازامیدواری کرد فعالان بخش خصوصی کیش با ارائه ایده های نوین و آسیب شناسی خدمات خود بتوانند سودآوری فعالیت های خود را افزایش داده و به توسعه و رونق اقتصادی کشورهم کمک کنند.
مستاجران رییس هیات مدیره شرکت هلیکوپتری ایران نیز ضمن اشاره به امکانات خوب این شرکت برای توسعه فعالیت های هوایی درکیش گفت: هوانوردی درشمارفعالیت های صنعتی روز دنیا محسوب شده وافراد پس از آشنایی با این صنعت در بخش های آموزشی، علمی - تخصصی و تفریحی، علاقه و انگیزه بسیاری برای مشارکت و استفاده از ظرفیت های این صنعت نشان داده اند.
وی با اشاره به استقبال گسترده ساکنان و گردشگران از خدمات هلی کوپتری برای گشت روی جزیره با هواپیما های جایرو فرصت، ظرفیت و امکانات خوب گردشگری در کیش گفت: صرفه اقتصادی در این حوزه تنها هدف ما نیست ،بلکه آغاز و استمرار موفق این طرح اهمیت ویژه دارد.
وی به اهمیت ترویج فرهنگ درکنارفعالیت های اقتصادی اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا برای هموطنانی که علاقمند به بهره برداری از امکانات داخل کشور هستند فرصت های لازم فراهم شده تا از گسترش سفرهای خارجی و ترویج فرهنگ بیگانه پیشگیری شود.
مستاجران افزود: با توجه به قدمت و تجربیات شرکت هلیکوپتری ایران، ما آمادگی داریم که با پشتیبانی مناسب و محکم به کمک تیم کارشناسی و متخصصان برای این حوزه یک برنامه کوتاه مدت 5 ساله طراحی و بدون وقفه اجرا کنیم و به توافقی برسیم که در آینده شاهد جذب گردشگر در جزیره کیش و هندورابی باشیم.
لازم به ذکر است مسئولان شرکت هلی کوپتری ایران به همراه دکترمظفری و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش درسفری کوتاه به هندورابی ظرفیت های توسعه گردشگری ، خدمات آموزشی و تفریحی هوانوردی رادراین منطقه بررسی کردند.
گفتنی است شرکت هلی کوپتری ایران از سال های قبل درجزیره کیش فعالیت داشته است و ازآنجا که توسعه گردشگری و اکوتوریست در جزیره هندورابی، و تقویت انواع گردشگری ازجمله گردشگری آموزشی درکیش ازجمله اهداف سازمان منطقه آزاد کیش است ، فعالیت های شرکت هلیکوپتری ایران می تواند زمینه جذب گردشگران علاقمند به بهره مندی از خدمات تفریحی و آموزشی هوانوردی و گشت های هوایی را در این منطقه تقویت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباس علی‌آبادی، در افتتاحیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، با بیان اینکه اکنون ایران با وجود تحریم‌ها یکی از قطب‌های اقتصاد و صنعت منطقه است، اظهار داشت: بالغ بر ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی کشور شامل صادرات غیرنفتی، نفتی و واردات است که از این رقم نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار مربوط به صادرات غیرنفتی است.

  وی افزود: کشور‌های همسایه افریقایی، کشور‌های اسلامی و دوست در اولویت توسعه روابط و همکاری اقتصاد با جمهوری اسلامی ایران هستم ضمن اینکه عضو ناظر تجارت جهانی هستیم و با حضور در پیمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تعامل سازنده‌ای با این پیمان‌های این کشور‌ها داریم.   علی‌آبادی بیان داشت: در سازمان همکاری اکو با ۹ کشور همسایه و منطقه همکاری داریم و موافقتنامه تجاری در حال پیگیری است با هشت کشور اسلامی در حال توسعه، موافقتنامه تجارت ترجیحی امضا کرده و در حال اجرا هستیم. همچنین در سازمان همکاری اسلامی با کشور‌های عضو موافقتنامه تجارت ترجیحی داشته و همکاری‌های تجاری را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم.   وی خاطرنشان کرد: با کشور‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا، موافقتنامه تجارت آزاد و با تعدادی دیگر از کشور‌ها موافقتنامه تجارت ترجیهی به امضا رسیده و با برخی دیگر از کشور‌ها در حال مذاکره هستیم، ما آماده عامل هستیم و دست همکاری اقتصادی با کشور‌ها و ملت‌های جهان را می‌فشاریم.   توسعه روابط تجاری با کشور‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه اکسپو   وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ گفت: تلاش می‌کنیم این نمایشگاه بتواند با ارائه شفافیت توانمندی‌ها و شناسایی نیازمند‌های طرفین گام جدی را در توسعه اقتصادی بردارد.   علی‌آبادی ادامه داد: مهم‌ترین هدف این نمایشگاه توسعه روابط تجاری با کشور‌های شرکت‌کننده است، ایران در حوزه تجارت مزایای نسبی بسیاری دارد که می‌تواند تسهیل گر بسیاری از تعاملات در سطوح مختلف راهبردی باشد.   وی بیان کرد: زمینه‌های همکاری را تسهیل می‌کند ایران در حوزه تجارت مزایای نسبی دارد که می‌تواند تسهیل گر در حوزه راهبردی باشد همچنین چهره واقعی بخشی از توانمندی‌های ایران در این نمایشگاه‌ها معرفی می‌شود و زمینه برای همکاری‌های اقتصادی فراهم می‌گردد.   حضور بازرگانان و تجار از ۱۰۰ کشور دنیا   وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به حضور بازرگانان و تجار از ۱۰۰ کشور دنیا گفت: توجه به جایگاه ایران در کنار ظرفیت معدنی و کشاورزی و صنعتی فرصت‌های زیادی را فراهم می‌کند در این راستا رویکرد اصلی برنامه‌های وزارت صمت مبتنی بر تعاملات در عرصه بین‌الملل و کسب و کار دانش بنیان است.   وی بیان داشت: برنامه ما در مرحله اول جهت‌دهی توسعه اقتصادی بر پایه رشد اقتصادی پایدار با تعاملات بین‌المللی با محصولات فناورانه است، دوم توسعه زیرساخت‌های تجاری و افزایش سهم کشور از تجارت بین‌المللی از دیپلماسی اقتصادی است.   اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری   علی‌آبادی با بیان اینکه اولویت‌دادن به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری است گفت: تعامل سازنده با کشور‌های منطقه در انتقال فناوری و صنعتی مهم‌ترین اقدام است، فعال‌سازی میز‌های کالایی کشور و استانی با هدف شناسایی ظرفیت صادرات به کشور‌های هدف با همکاری وزارت امور خارجه و بهره‌مندی حداکثری از روابط سیاسی در ایجاد بازار‌های جدید و حوزه تامین است.   وی اضافه کرد: افزایش کارایی و فعال کردن رایزنان بازرگانی در حرکت رقبای ایران، ارائه اطلاعات کامل به بازرگانان ایرانی و تنوع‌بخشی به تجارت با کمک ارز‌های محلی، توسعه بازار‌های مرزی جهت افزایش صادرات و منابع خارج از کشور، بهره‌گیری از ظرفیت اتاق‌های بازرگانی با سایر کشور‌ها و بخش خصوصی در روابط خارجی و گسترش بازار‌های صادراتی از مهم‌ترین اقدامات است.

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد